mmihai82
Administrator
 Din: focsani
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 199
|
|
Avand un design creat pentru a atrage clienţii tineri şi dinamici, Audi TTS reprezintă „progresul prin tehnologie” (Vorsprung durch Technik) în ce-a mai recentă interpretare. Motorul TFSI ce propulsează noul Audi TTS beneficiază de cele mai noi tehnologii Audi: injecţia directă de benzină şi sistemul turbo, ce formează un cuplu perfect. Puterea dezvoltată de 282 CP şi cuplul maxim de 350 Nm, menţinut constant între 2.500 şi 5.000 rpm, fac din acest propulsor compact şi uşor, cu patru cilindri, un motor impresionant.
Comparat cu motorul ce-i stă la bază, unitatea de 2.0 litri a fost modificată şi îmbunătăţită în numeroase aspecte cheie, pentru a fi pregătit să opereze pe noul Audi TTS. Datorită eficienţei excelente, sportivul TFSI are un consum mediu de doar 8.9 litri la 100 km în varianta Coupe şi cutie manuală cu şase trepte, în timp ce varianta Roadster înregistrează un consum de 8,2 litri la 100 km. Aceste valori mai pot fi îmbunătăţite cu 0,1, respectiv, 0,2 litri/100 km în cazul optării pentru o cutie de viteze S tronic „dual-clutch”.
Noul Audi TTS iese de pe linia de producţie echipat şi cu alte tehnologii high-tech - sistemul de suspensii adaptiv „Audi magnetic ride”. Acesta oferă şoferului două opţiuni: modul „Standard”, creat pentru un condus confortabil, în timp ce modul „Sport” are setări specifice unui condus dinamic, iar garda la sol este micşorată cu 10 mm. Suspensii frontale construite din aluminiu şi tehnologia eficientă a direcţiei electro-mecanice, foarte precisă, ajută de asemenea la îmbunătăţirea considerabilă a consumului de carburant. Sistemul de frânare este caracteristic unui maşini din această clasă super sportivă, noul Audi TTS fiind dotat cu discuri de frână de 17”.
Un alt factor ce contribuie la performanţele noului model Audi TTS îl constituie construcţia hibridă a caroseriei. Oţelul este folosit în partea din spate, în timp ce secţiunile centrale şi în faţă sunt construite din aluminiu. Tehnologia ASF (Audi Space Frame) optimizează distribuţia pe cele două axe şi reduce per total greutatea vehiculului. Audi TTS Coupe cu transmisie manuală cântăreşte doar 1.395 kg, ceea ce înseamnă un raport de 5,1 kg pe fiecare cal putere dezvoltat de motor.
În interior, Audi TTS îşi întâmpină pasagerii cu scaune sportive, ce beneficiază de încălzire şi ajustare pe înălţime. Acestea vin în dotarea standard cu tapiţerie din piele Alcantara, în culoare neagră sau combinaţie negru şi argintiu. Opţional, scaunele sportive pot fi îmbrăcate în piele Silk Nappa.
Cockpitul noului TTS este modelat în jurul şoferului. Cu un design curat, dar sportiv, Audi nu a făcut compromit în privinţa calităţii construcţiei. Instrumentele de bord au fundal gri şi alb, pedalele metalice cu inserţii din aluminiu, iar volanul este îmbrăcat în piele.
Sistemul de informare al şoferului beneficiază de un display color nou, de înaltă rezoluţie, ce concentrează toate informaţiile importante într-o zonă pe care şoferul o poate vedea foarte clar, incluzând şi o funcţie timer cu ajutorul căreia se pot înregistra recordurile de timp pentru curse făcute pe circuit.
Dezvăluirea noului Audi TTS marchează o aniversare pentru Audi: s-au împlinit 10 ani de la lansarea primului TT Coupe, devenit după puţin timp un model de referinţă pe piaţa auto mondială. Prototipul a fost prezentat în premieră la Frankfurt, în septembrie 1995, iar după o săptămână, Audi TT Roadster şi-a făcut apariţia la Salonul auto de la Tokyo. Producţia modelului Audi TT Coupe a început în 1998, urmat la un an de varianta Roadster. Prima generaţie era propulsată de un motor turbo de 1.8 litri, în două variante: 180 şi 225 CP.
După prezentara în premieră mondială la Salonul Auto de la Detroit (13-27 ianuarie 2008), vânzările noului Audi TTS vor începe la începutul verii, modelul Coupe având un preţ de pornire de 44.900 euro, iar varianta Roadster de 47.750 euro.
sursa:informatiiauto.ro
10.3KB
_______________________________________ audi a4 1.9tdi resoftat 180cp
|
|