Colectia de poze audiforum.3xforum.ro
Total 137 poze.

Inainte

 
audi a3 poze de la standul audi siab 2007audi a3
25.10.200732.1KB
... audi time line...
12.07.200728.1KB
sau... idei tuning audi a3sau...
12.07.200725.6KB
poze a3 8l 131pdpoze
26.06.200846.6KB

 
... poze de la standul audi siab 2007...
25.10.200739KB
directiva nu va intra în decât la lui 2010 pentru toate noi. Începând de atunci, vor trebui săDirectiva nu va intra în funcţiune decât la jumătatea lui 2010 pentru toate automobilele noi. Începând de atunci, automobilele vor trebui să fie reciclabile în proporţie de cel puţin 85% şi până la 95% recuperabile. Cifra de 85% se referă la gradul la care materialele reciclate se întorc în procesul de fabricare. Încă 10% din vehicul este folosit pentru generarea de energie. După cum a fost confirmat de Technische Dienst TUV SUD Automotive GmbH şi Agenţia Federală de Înmatriculare a Automobilelor din Germania, Audi deja îndeplineşte aceste cerinţe. Protejarea mediului înconjurător este foarte importantă pentru Audi, reciclarea reprezentând o chestiune esenţială în acest proces. Chiar din faza de proiect a unui nou vehicul, inginerii se asigura ca acesta va fi recuperabil la finalul ciclului de exploatare. In timpul procesului de dezvoltare, fiecare model este pus la teste de reciclare şi analize de material înainte de lansarea pe piaţă. “Pentru ca volumul de date şi complexitatea problemei este mare, în anul 2000 ne-am unit eforturile cu compania Group Research pentru a crea o bază de date referitoare la reciclarea vehiculelor. Acum suntem consideraţi etalonul în industrie”, comentează Uwe Heil, responsabilul pentru reciclare din cadrul Diviziei Audi de Dezvoltare Tehnica. Cât de mult oţel şi fier conţine noul Audi A4? Ce plastice sunt folosite în Audi A3? Care componente conţin ce materiale? Răspunsurile la asemenea întrebări asigură reciclabilitatea maşinii la finalul vieţii sale. Pentru a satisface directiva UE, Audi Group şi-a revizuit procesele de producţie pentru fiecare din companiile sale, Audi AG, Quattro GmbH şi Audi Hungaria Motor Kft. De exemplu, a fost confirmată interdicţia de a folosi metale grele şi identificarea polimerilor şi elastomerilor. Doar dacă rezultatele acestor examinări preliminarii sunt pozitive se poate trece la implementarea propriu-zisă. Acum se poate decide raportul de reciclabilitate pentru fiecare model şi aici baza de date construită în atâţia ani s-a dovedit a fi un avantaj. Aceasta indică până la ultimul gram ce material a fost folosit, unde a fost folosit şi în ce cantităţi. De exemplu, 13,3 procente din noul Audi A4 este alcătuit din aliaje uşoare ca aluminiul, plasticele sunt prezente în proporţie de 14,3%, sticla 2,2% iar polimeri procesaţi 1,7%. Acest exemplu ne arată precizia cu care o maşină poate fi descompusă. Materialele folosite în noul Audi A4 pot fi clasificate în nouă categorii care la rândul lor pot fi subdivizate. În cele 14,3 procente de plastic găsim o mare varietate. Cele 3,26 kg de polioxyxmetilen sunt înregistrate meticulos la fel ca şi cele 31,28 kg de polipropilen. Audi demonstrează şi implicarea în procesul de recuperare de materii prime secundare. “Procesul VW-SiCON” generează materiale prin procesare mecanică, zdrobire, clasificare şi sortare în funcţie de parametri fizici ca densitate, formă, magnetism, conductibilitate electrică şi proprietăţi optice. Procesul VW-SiCON a primit din partea Comisiei Europene “Premiul European pentru Mediul Înconjurător” în 2006. Un principiu similar se aplică şi folosirii materialelor reciclate. Atât metalele feroase cat şi cele neferoase, precum şi plasticele sunt folosite în forma reciclată. Pentru a promova folosirea lor, constructorul din Ingolstadt a aprobat folosirea lor pentru aproape toate componentele unei maşini. Se acordă atenţie sporită însă variaţiei de calitate. Audi este un puternic suporter al mediului înconjurător şi în afara uzinelor sale. Ce se întâmplă la sfârşitul ciclului de viaţă al unui automobil Audi: • Dacă cerinţele legale sunt îndeplinite şi automobilul este intact, acesta poate fi predat gratuit la unul dintre punctele de preluare ale Audi • Maşina este demontată • Pentru a optimiza procesul, baza de date oferă informaţii despre cum se pot elimina fluidele de operare şi bateriile fără a afecta mediul. De asemenea sunt indicate ce unelte trebuie folosite • Se recuperează şi reprocesează oţelul, fierul, cuprul, aluminiul şi alte materiale pentru a deveni materii prime. sursa :informatiiauto.ro
21.01.20083.3KB
... poze de la standul audi siab 2007...
25.10.200734.6KB
;) raliu audi cu masini de epoca;)
12.07.200713KB

 
:uimit: audi 200:uimit:
05.07.200723.2KB
desi nu a ajuns inca pe toate pietele pe care este programat sa apara, nenumarate site-uri dinDesi nu a ajuns inca pe toate pietele pe care este programat sa apara, nenumarate site-uri din intreaga lume prezinta fotografii spion cu noul A5 pentru acei care din 2009 au de gand sa includa acest model pe lista de achizitii "fierbinti". Se pare ca noul model urmeaza a fi produs in fabrica de la Neckarslum alaturi de fratele coupe. Decapotabila va inlocui in gama actualul A4 Cabrio si va concura direct cu BMW Serie 3 Cabrio de care se va diferentia in principal prin acoperisul din material textil, solutie care salveaza atat spatiu pentru depozitarea bagajelor, cat si bani pentru producator. Motoarele vor fi in principiu aceleasi pe care le veti regasi si sub capota lui A5 Coupe, ceea ce inseamna ca puterea va varia intre 190 CP si 355 CP. Totusi de mentionat faptul ca este programata pentru mai tarziu si versiunea supersport RS5 Cabrio, ce va pune la dispozitia soferului cei 420 CP ai V8-ului de pe RS4. Se preconizeaza ca in urmatorii ani, Audi isi demonstra pasiunea pentru acest gen de masini, atat prin aparitia versiunii roadster a lui R8, cat si prin A7 Convertible, un elegant cabriolet cu patru usi ce va intra in competitie directa cu BMW Serie 6 Cabrio. sursa: volkswagen-club.ro
14.03.20082.3KB
117.000 spectatori (de-a lungul intregului weekend) au asistat la la o noua din partea modelelor117.000 spectatori (de-a lungul intregului weekend) au asistat la Nürburgring la o noua demonstratie impresionanta din partea modelelor Audi A4 DTM. Dupa ce a pornit din pole position, Martin Tomczyk (Rosenheim) a impus ritmul de-a lungul celor 43 de tururi si a reusit cea de-a doua victorie consecutiva in acest sezon din DTM. Coechipierul sau, Mattias Ekström, a impresionat prin cursa de recuperare pe care a facut-o pentru a urca de pe locul al zecelea detinut pe grila de start pana pe ultima treapta a podiumului, ceea ce i-a permis sa-si pastreze sefia in clasamentul pilotilor. Timo Scheider s-a clasat al patrulea, iar Tom Kristensen a fost al optulea: cei doi au completat triumful Audi pe circuitul din regiunea Eifel, constructorul german plasandu-si toate masinile specificatie 2007 - inscrise de Audi Sport Team Abt Sportsline - in zona punctelor. Intr-o cursa extrem de disputata, marcata de dueluri atractive si de strategii surprinzatoare, Martin Tomczyk a fost pilotul care a dominat intregul pluton. Inca de la start, germanul in varsta de 25 ani a preluat conducerea si nu a cedat-o decat pentru putin timp in urma celor doua opriri la standuri. Masina Audi A4 DTM a functionat perfect, asa ca Tomczyk nu a fost obligat sa ruleze la maximum, dar a avut un avans de sase secunde la trecerea liniei de sosire - nici un alt invingator din stagiunea 2007 nu a facut-o intr-o asemenea maniera. La fel de impresionanta a fost si cursa lui Mattias Ekström, care at rebuit sa ia startul din linia a cincea dupa o sesiune de calificari dezastruoasa. La start, el l-a depasit pe dublul campion mondial de Formula 1, Mika Hakkinen, dupa care a castigat loc dupa loc gratie seriei de tururi rapide, strategiei perfecte, opririlor impecabile si ajutorului din partea colegilor. Cu sapte tururi inainte de final, Ekström l-a depasit pe Jamie Green si si-a asigurat un loc pe podium. Inca o data, Timo Scheider a dovedit ca este un veritabil jucator de echipa: germanul, care a fost al doilea pentru o buna perioada din cursa, nu s-a aparat in fata lui Mattias Ekström atunci cand suedezul l-a atacat, avand avantajul pneurilor noi, in partea finala a intrecerii. Ca si la Zandvoort, Scheider a terminat al patrulea. Tom Kristensen a obtinu locul al optulea, dupa un duel palpitant cu detinatorul celor mai multe titluri, Bernd Schneider. Cel mai bun pilot l volanul unei masini in specificatia 2006 a fost Alexandre Prémat, clasat al noualea - a ratat de putin obtinerea unui punct. Christian Abt, Lucas Luhr, Mike Rockenfeller si Vanina Ickx au ocupat locurile al 15-lea, al 16-lea, al 17-lea, respectiv al 19-lea. Markus Winkelhock a abandonat inca din debutul cursei in urma unui acrosaj intre el si Mike Rockenfeller. Inaintea ultimelor doua etape din DTM - Barcelona (23 septembrie) si Hockenheim (14 octombrie) -, doi piloti Audi, Mattias Ekström (44 puncte) si Martin Tomczyk (40 puncte), sunt in fruntea clasamentului. Bruno Spengler (34 puncte), Bernd Schneider (27,5 puncte) si Paul di Resta (25 puncte) sunt cei trei piloti Mercedes care mai au sanse in disputa pentru trofeul individual. Rezultatele de la Nürburgring 1. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM) 43 tururi/ 1h02m39,571s 2. Bruno Spengler (Mercedes) +6,217s 3. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM) +20,535s 4. Timo Scheider (GW:plus/ Top Service Audi A4 DTM) +26,359s 5. Jamie Green (Mercedes) +26,968s 6. Paul di Resta (Mercedes) +27,986s 7. Bernd Schneider (Mercedes) +30,673s 8. Tom Kristensen (Siemens Audi A4 DTM) +31,121s 9. Alexandre Prémat (Audi Bank Audi A4 DTM) +36,365s 10. Mika Hakkinen (Mercedes) +36,859s 11. Mathias Lauda (Mercedes) +37,577s 12. Gary Paffett (Mercedes) +45,608s 13. Alexandros Margaritis (Mercedes) +47,802s 14. Daniel la Rosa (Mercedes) +53,603s 15. Christian Abt (Playboy Audi A4 DTM) +54,621s 16. Lucas Luhr (Philips Audi A4 DTM) +57,745s 17. Mike Rockenfeller (S line Audi A4 DTM) +1m06,289s 18. Susie Stoddart (Mercedes) +1m09,504s 19. Vanina Ickx (Audi A4 DTM) +1 tur Neclasat: Markus Winkelhock (Audi A4 DTM) +43 tururi (accident) sursa: audi romania
04.09.200735.2KB
de versiunea de serie, puterea motorului v6 tdi a fost cu 60 cp prin unui soft 3d ce a schimbatFaţă de versiunea de serie, puterea motorului V6 TDI a fost mărita cu 60 CP prin intermediul unui soft 3D ce a schimbat întreaga hartă a motorului. Pentru o mai bună acustică a motorului şi o evacuare mai bună a gazelor, MTM a montat două tobe de eşapament cu ieşire dublă. Tunerul optat mai mult pentru modificări în partea tehnică şi electronică a noului A5, decât pentru schimbări vizuale. Propulsorul de 3000 cmc V6 TDI dezvoltă acum 300 CP şi un cuplu maxim de 550 N/m. Viteza maximă este de 265 km/h (cu 15 km/h mai mult decât cea de fabrică) şi sprintul de la 0 la 100 km/h se face în 5.9 secunde. Audi A5 Coupe by MTM nu poate rula cu suspensiile montate de fabricant aşadar MTM a schimbat întreg sistemul (arcuri, amortizoare) cu unele ce îl fac să pară mai uşor la condus, mai agil şi cu o precizie mai mare. Pentru a decelera de la viteza de top de 265 km/h la 0 km/h MTM a montat un nou sistem de frânare pentru a ţine în frâie caii putere. 8 pistoane şi discuri de frână ventilate şi semi-perforate de 380x34 mm îşi fac datoria zilnic. De la 100 km/h la 0 km/h Audi A5 opreşte în doar 35 de metri. După cum afirmă MTM “cursa este câştigată de frâne” şi bine zice tunerul pentru că un sistem performant de frânare ne poate scoate din orice situaţie neplăcuta şi imprevizibilă. La exterior doar grila radiatorului a fost schimbată alături de aplicarea unui scut în partea din spate în care sunt integrate cele două tobe. Pentru a alerga pe şosele MTM l-a dotat cu jante de 21 inch (10.5j x 21) şi anvelope de 295/25R21, jantele fiind finisate în Shyny Silver, Titanium şi Diamond. sursa: informatiiauto.ro
13.02.200820.5KB

 
cand unii dorm,altii rup tdi-urile in doua...  :nod: remember admin?

 

kids,do not try this withCand unii dorm,altii rup TDI-urile in doua... :nod: Remember Admin? Kids,do not try this with your parents car :nono:
05.07.200740.6KB
... a 20-a victorie pentru audi in categoria lmp1d...
04.09.200742.2KB
audi va fi primul din lume care va respecta viitoarele limite de emisii. modelele de volum vorAudi va fi primul constructor din lume care va respecta viitoarele limite de emisii. Modelele de volum vor include şi versiuni „e” în viitor. Strategia integrată reduce consumul de combustibil şi emisiile. Începând cu mijlocul anului 2008, Audi va introduce cea mai ecologică tehnologie diesel pe modelele sale de serie. Noile motoare TDI, cu sistemul de emisii foarte scăzute, combină performanţele spontane şi puterea superioară a propulsoarelor TDI actuale cu un consum de combustibil excelent şi emisii incomparabil de scăzute. Într-adevăr, acestea se vor clasa sub nivelul celor mai stringente limite de emisii, care vor fi aplicate în Europa în curând. La fel cum întreaga gama Audi a respectat normele Euro 4 şi viitoarele Euro 5 cu ani de zile înainte, marca din Ingolstadt îşi va asuma din nou rolul de pionier al tehnologiilor moderne. Pentru Audi, celebrul motor TDI este un element de bază al strategiei de tehnologie integrată. „Intenţionăm să consolidăm statutul TDI ca forma de propulsie foarte eficientă. În viitor, vom lansa variantele „e”, care sunt proiectate pentru un consum de combustibil optimizat la modelele de volum – indiferent ca vor fi motoare TDI sau pe benzină, cu tehnologia extraordinară TFSI”, a declarat Rupert Stadler, Preşedinte al Consiliului Managerial AUDI AG. sursa: informatiiauto
26.07.20079.8KB
salut,imi pare bine ca am intrat in acest forum,si am sa zic si eu cateva cuvinte despre masinasalut,imi pare bine ca am intrat in acest forum,si am sa zic si eu cateva cuvinte despre masina mea,care este cam veche:d,am un audi 80 a.f.1982 1,6L 63kw,85CP,benzina.deocamdata astea is posibilitatile,visez la una mai noua,si sper ca pe viitor sa reusesc sa achizitionez un audi mai nou.masina mea preferata este audi rs4 :)
10.09.200735.5KB

 
audi are deja versiuni ale a4 şi tt ceea ce că nu e deplasat să ipoteza că esteAudi are deja versiuni decapotabile ale coupe-urilor A4 şi TT ceea ce însemnă că nu e deplasat să lansăm ipoteza că este posibilă apariţia unui model Audi A5 coupe. Este posibil ca noul A5/S5 convertible să fie prezentat în vara lui 2009. Spre deosebire de 2009 Infiniti convertible, este posibil ca noile decapotabile Audi A5 şi S5, să folosească un acoperiş retractabil textil, în dauna unuia metalic. Atât modelul A4 cabrio, cât şi noul TT roadster au plafoane retractabile textile. Linia de motoare oferite pentru noul A5 şi S5 cabrio, va rămâne probabil aceeaşi cu cea a modelelor actuale. Ceea ce înseamnă 265 CP, capacitate de 3.2 litri şi transmisii în 6 trepte, manuale sau automate, pentru Audi A5, iar pentru S5 354 CP, capacitate de 4.2 litri şi injecţie directă V8. Întrucât Audi A5 coupe a fost lansat ca modelul anului 2008, ne putem aştepta ca A5/S5 cabrio să fie prezentat în vara lui 2009.
05.06.20088.6KB
:nod: la prima vedere...  :nebun: un nou venit in familie:nod: Nice... Dragoste la prima vedere... :nebun:
11.07.200739.3KB
nici pentru cei de la hofele monstrul lui audi nu pare suficient de agresiv, de vreme ce germaniiNici pentru cei de la Hofele monstrul lui Audi nu pare suficient de agresiv, de vreme ce germanii propun un kit de tuning cu misiunea de a-i imbunatati “rating-ul” atat din punct de vedere vizual, cat si al performantelor dinamice. Iata cateva date despre opera lui Hofele. In primul rand, e important de stiut ca valoarea minima a programului este de doar 4.900 de euro, ceea ce, in aceasta zona a tuningului, este o bagatela. De acesti bani, primeste un set de bare de protectie custom, prize de aer mai mari, un calandru de dimensiuni mai generoase transplantat de la limuzina A8, si faruri cu design mai agresiv, cu tehnologie LED. Specatcolul contiuna insa si in spate, acolo unde pe retina multimii de gua casca se va instala o evacuare dubla realizata din otel inoxidabil, dar si din profil, de unde vo epata jantele de 22 de inch, ce vor adauga inca 4.750 de euro la factura finala. Din fericire pentru cei care doresc si ceva performante dinamice asortate cu acest look, Hofele are si un program destinat motoarelor diesel, cel de trei litri ajungand de la 233 CP si 500 Nm la 280 CP si 580 (contra a 1.150 de euro), in timp ce V8-ul de 4,2 litri propune cu 72 mai multi cai si + 150 Nm (asadar, 402 CP si 780 Nm).
13.09.20075.7KB
in stare impecabila fara defect jante bbs ch negrein stare impecabila fara defect
30.01.201062.7KB

 
... idei tuning audi a3...
09.07.200746KB
... a fost lansat audi rs6 avant...
14.09.200740KB
cateva idei pentru vali idei tuning audi a3cateva idei pentru vali
09.07.200739.7KB
Şapte trepte care se la viteze uimitoare a întrerupe - audi ne o nouă fază înŞapte trepte care se schimbă la viteze uimitoare fără a întrerupe tracţiunea - Audi ne prezintă o nouă fază în evoluţia sistemelor de transmisie. Cutia de viteze cu şapte trepte S tronic combină dinamismul cu o eficienţă maximă. Noua transmisie Twin-Clutch este proiectată să funcţioneze împreună cu motoarele instalate longitudinal şi sistemul de tracţiune integrală Quattro, iar cuplul său de până la 550 Nm o face să fie foarte potrivită pentru o gamă larga de modele sport. Audi va introduce noul sistem S tronic pentru producţia automobilelor de serie în decursul acestui an. Prin transmisia cu şapte viteze S tronic, Audi lansează o nouă fază în strategia sa pentru îmbunătăţirea condusului. Noua transmisie care a fost dezvoltată integral de Audi, este creată pentru modelele de clasă medie. Audi a proiectat-o pentru a fi cât mai sportivă şi în acelaşi timp o componentă foarte eficientă de cea mai înaltă tehnologie. Conducătorii unui Audi pot folosi noua transmisie în 7 trepte în moduri foarte variate. Modul total automat, în care computerul selectează viteza şi păstrează programele D (Drive) şi S (Sport) active, iar vitezele pot fi schimbate de asemenea şi manual prin schimbătorul de viteze sau folosind comenzile aflate pe volan - o metodă extrem de rapidă de a trece de la o treaptă la alta. Noua transmisie de înaltă tehnologie de la Audi oferă şoferului posibilitatea de a schimba foarte dinamic şi confortabil treptele cu o precizie crescută, acest sistem de ultimă generaţie combină economia cu agilitatea şi posibilitatea unui condus foarte sportiv. Noua cutie de viteze S tronic este compusă din două structuri de transmisie - cele două ambreiaje multidisck integrate care controlează trepte de viteză diferite. Ambele structuri de transmisie sunt active continuu, dar fiecare primeşte pe rând energie de la motor. De exemplu când şoferul accelerează în treapta a treia, viteza a patra este deja pregătită de cea de a doua structură de transmisie, aşteptând la rând. Procesul de schimbare are loc în timp ce se schimbă poziţia ambreiajului. Acest proces nu durează decât câteva sutimi de secundă şi este efectuat fără a întrerupe tracţiunea. Totul este aşa de confortabil şi lin încât şoferul aproape că nici nu simte, schimbarea vitezelor Sistemul de distribuţie asimetrică a puterii de tracţiune furnizează toate caracteristicile necesare unui condus agil şi sportiv. La nevoie diferenţialul central poate furniza până la 85% din putere pentru axul din spate sau un maximum de 65% pentru cel din faţă. sursa: informatiiauto.ro
22.04.200810.6KB

 
audi q7 se vinde momentan în românia, pentru că, este faraonic. noul allroad este însăAudi Q7 se vinde momentan extraordinar în România, pentru că, este faraonic. Noul Allroad este însă maşina perfectă pentru oricine vrea să fie remarcat.
09.07.200757.3KB
se pare ca audi a amanat cu inca un an lansarea pe piata a lui q5. desi era programata sa fieSe pare ca Audi a amanat cu inca un an lansarea pe piata a lui Q5. Desi era programata sa fie prezentata in showroom-uri in 2009, sefii Audi au decis intarzierea cu inca un an. In prezent Tiguan este singurul SUV compact de pe piata al grupului Volkswagen-Audi. In mod sigur decizia luata de sefii Audi va influenta si lansarea hibridului Q7 programata pentru anul viitor. In ceea ce priveste Q5, productia sa ar fi destul de facila si nu ar implica costuri ridicate pentru ca Audi va imprumuta o serie de componente de la Tiguan. Din acest motiv, amanarea lansarii pe piata a unui concurent direct pentru BMW X3 sau Mercedes GLK este de neinteles. Poate doar faptul ca Audi asteapta o noua versiune de motor diesel, mai performanta si mai putin poluanta, sa fie o explicatie pertinenta. Unul dintre oficialii de la Audi, Johan de Nysschen, a declarat pentru AutomotiveNews ca o versiune finala a Q5-ului va ajunge, probabil, la show-ul auto de la Ditroit, din ianuarie 2009 cu un propulsor turbodiesel de generatie noua, capabil sa dezvolte 230 de CP la o capacitate de 3.0 litri. sursa:volkswagen-club
19.10.200741.3KB
inca o poza.... :zzz: un nou venit in familieInca o poza.... :zzz:
09.08.200747.6KB
audi - lider pe piata premium din un total de 1.115 unitati livrate in primele cinci luni ale anuluiAudi - lider pe piata premium din Romania Cu un total de 1.115 unitati livrate in primele cinci luni ale anului 2007, Audi a inregistrat o crestere substantiala, reusind sa livreze de aproape doua ori mai multe masini decat in perioada ianuarie-mai 2006, cand a pus la dispozitia clientilor romani 688 de exemplare noi. "Lider detasat al vanzarilor marcii premium germane este A4, care, in versiunile de caroserie berlina si Avant, a fost livrat catre 324 de clienti din tara noastra. Cresterea este de-a dreptul spectaculoasa, dat fiind faptul ca in primele cinci luni ale lui 2006, A4 a fost vandut in 185 de unitati" "Locul al doilea in topul vanzarilor Audi este ocupat de superbul SUV Q7, care a ajuns in posesia a 290 de fani ai companiei bavareze, inregistrand o crestere mai mare de 100% fata de aceeasi perioada a lui 2006 (cu precizarea ca anul trecut a fost disponibil la vanzare incepand cu luna martie). Acesta a surclasat pana acum seminifcativ competitori directi din oferta celorlalti constructori permium germani", spun oficialii companiei. Performante deosebite au inregistrat si Audi A3 si A6, care domina segmentele din care fac parte, la fel ca si A4. Modelul compact premium de la Ingolstadt a fost vandut in 168 de exemplare in perioada ianuarie-mai a lui 2007, in comparatie cu cele 141 de unitati livrate in aceeasi perioada a anului trecut. De partea cealalta, limuzina A6 a fost preferata de 196 de clienti Audi si pastreaza aceleasi coordonate de succes ca si in perioada ianuarie-mai a lui 2006, cand a fost vanduta in 195 de unitati. Nava-amiral A8 a cunoscut o crestere de 15 unitati fata de anul trecut, fiind achizitionata de catre 48 de clienti premium. La capitolul imagine, Audi puncteaza pe piata romaneasca prin intermediul TT Coupe, care a fost vandut, in primele cinci luni ale anului, in 29 de exemplare. Tot la capitolul imagine, Audi a punctat excelent in clasamentul "Marcilor de impact", realizat de compania internationala Sinovatte, unde a urcat de pe pozitia a 19-a pana pe locul 6. Marca din Ingolstadt a depasit, in acest top, rivalii bavazeri de la BMW si s-a apropiat la numai doua pozitii de Mercedes-Benz. sursa:SMARTfinancial
19.07.200723.3KB

 
pentru a ţine piept bmw cu modelul x3 şi mercedes cu viitorul model glk), audi va construiPentru a ţine piept concurenţei (constructorului BMW cu modelul X3 şi Mercedes cu viitorul model GLK), Audi va construi un nou model off road: Q5. Acesta a fost surprins zilele acestea în timpul unor teste în Austria. Viitorul model va fi construit la fabrica Ingolstadt din Germania. Audi a cheltuit peste 300 milioane de euro pentru a ţine inca 1700 de angajaţi pe liniile de producţie. Având aceeaşi platformă MLP (Modular Long Platform) ca şi modelul A5 şi A4, Audi va începe producţia lui Q5 din anul 2008. Pe această platformă MLP se vor găsi multe motorizări printre care ultimele motorizări diesel şi cele pe benzină FSI cu patru şi sase cilindri. Cele mai multe vor fi 2.0 TDI şi 3.0 V6 TDI. Se poate ca în viitor sa vedem şi motorul de 4200 cmc V8 sub capota modelului Q5, pentru versiunea S-line. Toate variantele de Q5 vor avea un upgrade al sistemului All Wheel Drive alături de o cutie manuală cu şase trepte sau cea cu şapte trepte DSG. Alături de aceste sisteme va mai fi disponibil şi un sistem pentru controlul la coborâre şi urcare în rampă şi suspensii reglabile. Faţă de Q7 care are opţional 7 locuri, Q5 va avea doar 5. Doar şi numele spune aceasta: Q5! sursa:informatiiauto
04.08.200735.1KB
audi are cel mai bun an din are cel mai bun an din prima data in istoria sa audi a in prima jumatateAudi are cel mai bun an din istorie Audi are cel mai bun an din istorie Pentru prima data in istoria sa Audi a comercializat in prima jumatate a anului peste 500.000 de unitati. Aceasta performanta reprezinta o crestere cu mai bine de 9.8 procente comparativ cu situatia de anul trecut. Prima luna a anului a fost una record, Audi reusind sa vanda peste 88.000 de unitati, ceea ce a reprezentat o crestere cu 11 % in comparatie cu luna ianuarie de anul precedent. Per total Audi a reusit aceasta performanta pe 41 de piete unde comercializeaza masini. Cel ami important continent este bineinteles Europa unde germanii au vandut 372.300 de unitati de la inceputul anului. Aceasta a reprezentat o crestere cu 7.4 procente. Cele mai bune vanzari luate pe tari s-au situat in Marea Britanie, unde Audi a comercializat 55.557 unitati, fapt care reprezinta o crestere de 19.3% fata de anul 2006. Piata din America de Sud si Nord a insumat comercializarea a 56.600 masini, o crestere de 13.3 procente. Pentru Asia, Audi a inregistrat un nou record si anume comercializarea a 65.800 vehicule in primele sase luni. Pe piata germana Audi detine o cota de 7.9 %
12.07.200717.3KB
audi r8
05.07.200733.4KB
merci asta e buburuza mea...  :razz: un nou venit in familieMerci mult... Uite asta e buburuza mea... :razz:
11.07.200743.6KB

 
mazda 2 a cucerit titlul Mazda 2 a cucerit titlul "World Car of the Year 2008", in timp ce Audi R8 si-a adjudecat trofeele pentru "Performance Car" si "Design", iar BMW 118d a fost recompensata cu World Green Car of 2008. Sa intram insa in culisele competitiei pentru a afla cum s-a ajuns la acest verdict si cine au fost invinsii. La categoria World Car of the Year verdictul a fost dat de cei 47 de "jurati" din 24 de tari de pe toate continentele. In competitie au intrat 39 de masini, din care au fost selectate mai intai 10, iar apoi 3, care si-au disputat titlul. La final, Mazda 2 a obtinut trofeul, depasind Ford Mondeo si Mercedes-Benz C-Class, explicatia juriului fiind ca masina "arata excelent si se remarca prin nivelul inalt al echipamentelor standard si un excelent raport pret-calitate". Rezultatul nu este deloc o surpriza. Mazda 2 ocupase locul 2 si in Europa, in timp ce Mondeo si C-Class se situasera pe 3, respectiv 6. In acea competitie locul intai i-a revenit lui Fiat 500, model care nu a intrat insa in competitia mondiala pentru ca nu respecta criteriile de eligibilitate (la 1 ianuarie 2008 sa se distribuie in minimum cinci tari de pe cel putin doua continente). Daca prezenta modelului italian pe lista participantelor schimba lucrurile, este greu de spus, insa un lucru este clar. Verdictul, care transforma Mazda in producatorul celui mai mic model laureat in istoria competitiei, probeaza din nou ca ne aflam la un moment in care masinile de dimensiuni reduse sunt la putere. Un lucru demonstrat de cresterea acestui segment in ultimii ani, dar mai ales de preconizatul salt in urmatorii cinci ani, estimarile vorbind de un spor de 65% al volumelor globale comercializate raportandu-ne la ceea ce se intampla cu un deceniu in urma. La categoriile "Performance Car" si "Design" Audi reuseste, gratie lui R8, o "dubla" istorica, fiind primul brand care izbuteste sa repete doi ani la rand succesele la ambele categorii. Anul trecut Audi se impusese gratie lui RS4 si TT, iar acum, iata, isi trece in cont performanta prin intermediul aceluiasi model. In fine, BMW 118d a fost desemnat Green Car of 2008, depasind smart ForTwo cdi si Volkswagen Passat 1.9 TDI. sursa: auto.ro
07.04.200839.1KB
clipa cea mare pentru fanii audi a sosit. asa cum a promis, german a publicat prima imagine oficialaClipa cea mare pentru fanii Audi a sosit. Asa cum a promis, constructorul german a publicat prima imagine oficiala a noului sedan A4. Noul sedan Audi este o copie fidela a proaspat lansatului coupe A5, exceptand linia mai inalta a plafonului si cele doua portiere in plus. Partea frontala si posterioara a masinii, precum si bordul seamana izbitor cu cele ale coupe-ului german. Pe langa liniile de design, noua generatie a sedan-ului A4 va imprumuta si platforma coupe-ului A5. Este vorba de inovativa platforma modulara brevetata de Audi care va oferi o manevrabilitate imbunatatita multumita unei mai bune distributii a greutatii. Comparativ cu actualul model, noul A4 a crescut in dimensiuni, de la 4.586 mm pana la 4.700 mm. Pasagerii se vor putea bucura de un spatiu interior mai mare si multumita latimii de 1.830 mm. Sub capota, sedan-ul german va fi propulsat de doua motoare pe benzina: o unitate 1.8 TFSi care dezvolta 170 de cai putere si un V6 de 3.2 FSI si 262 de cai putere. Pentru fanii dieselului, A4 va dispune de trei astfel de unitati: 2.0 TDI de 140 de cai, 2.7 TDI capabil sa dezvolte 188 de cai si versiunea de top 3.0 TDI de 236 cai putere si un cuplu motor de 500 Nm.
06.09.200750.4KB
masian mea audi a4 b5 anul de fabricatie 2001 de care sunt foarte multumit :nod:  :zzz:  :rotfl:masian mea audi a4 b5 anul de fabricatie 2001 de care sunt foarte multumit :nod: :zzz: :rotfl:
11.07.200740.7KB
audi a1 se va încadra în segmentul b (sau supermini) al premium, o clasă ce a crescut înAudi A1 se va încadra în segmentul B (sau supermini) al vehiculelor premium, o clasă ce a crescut în atractivitate, odată cu succesul noilor generaţii Mini (revitalizate de BMW) şi se pare şi a nou lansatului Fiat 500. Noul Audi A1, ce va fi un vehicul cu o lungime sub 4 metri, va fi prima maşină construită în jurul formulei MQB - o platformă modulară, ce va permite construirea, mai ieftin, a noului Audi A3 în 2010 şi alte vehicule mini în interiorul grupului Volkswagen (se estimează o economie de 1.000 euro la fiecare vehicul construit pe această nouă platformă). Audi plănuieşte patru variante pentru noul A1: o versiune hatchback cu trei uşi (dezvăluită aici, prin aceste schiţe) şi o alta cu cinci uşi, un coupe cu două uşi şi un model cabrio (o decapotabilă cu patru locuri sau un roadster cu 2 locuri). Audi va echipat noul A1 cu sistemul quattro de tracţiune integrală şi din acest motiv nu va avea ca bază noul Polo 2008, cu tracţiune doar pe faţă. Dar de ce să introduci tracţiunea integrală în acest segment destul de sensibil la preţ? Poate pentru că există clienţi ce preferă să nu cheltuiască mai mult pe confort şi opţionalele pentru siguranţă, iar sistemul quattro se potriveşte ca o manuşă modelelor Audi. Sistemul de tracţiune integrală ne face să ne gândim şi la un model Audi S1 şi de ce nu, un Audi Q1. Baza variantelor modelului A1 va fi însă cu tracţiune pe faţă, iar propulsoarele vor fi cu injecţie directă de combustibil. Audi plănuieşte să oferă până la cinci variante de propulsoare derivate din motorul de 1.4 litri, pe benzină. Cu sau fără turbo, puterea acestor va fi de 65, 85, 120, 140 şi 170 CP. Aceeaşi strategia va fi adoptată şi la gama diesel, unde noul motor de 1.6 litri va dezvolta 75, 90, 105 şi 130 CP. Audi speră că va construi 100.000 unităţi în primul an de producţie, 2010. Dar odată cu introducerea modelelor Audi S1 şi Audi Q1, producţia din uzina de la Brusseles va trebui să crească până la 190.000 unităţi. Preţul de pornire a noului model Audi A1 este estimat la 16.000 euro. sursa: informatiiauto
26.07.200729.6KB

 
disparut din gama audi in 2005 din cauza costurilor ridicate de fabricatie si vanzarilor slabe,Disparut din gama Audi in 2005 din cauza costurilor ridicate de fabricatie si vanzarilor slabe, micul A2 se va reintoarce pe piata in curand sub forma unei noi generatii care va trebui sa sprijine efortul celor din Ingolstadt de a se alinia la noile norme de poluare impuse recent de Uniunea Europeana. De data aceasta insa, esecul primul A2 – cauzat de pretul piperat comparativ cu concurentii sai, pret impus de constructia scumpa din aluminiu – va fi destul de probabil evitat cu ajutorul binecunoscutei politici a platformelor comune, cel mai mic Audi urmand a fi construit pe baza tehnica a lui VW Polo. Asta inseamna o caroserie din otel, dar si motoare eficiente, plus un design probabil mult mai apetisant. Interesant este insa si faptul ca A2 nu va detine foarte multa vreme titlul de cel mai mic model Audi, fabricantul german planuind un mini pentru 2010, ce va fi numit A1. Atentie (la) Smart… Comenteaza pe forum
07.07.200748.4KB
in cea de-a zecea etapa din american le mans series, pe noul circuit stradal din detroit (statulIn cea de-a zecea etapa din American Le Mans Series, pe noul circuit stradal din Detroit (statul Michigan), Audi a demonstrat performantele impresionante ale motoarelor echipate cea mai moderna tehnologie diesel. Prototipul Audi R10 TDI pilotat de Emanuele Pirro (Italia) si Marco Werner (Germania) a fost la conducere pana cu patru tururi inainte de finalul celor doua ore si 45 minut - durata unei curse in ALMS. Intr-un duel palpitant, cei doi au fost invinsi de prototipul Porsche - mult mai usor conform regulilor din categoria LMP2 - pentru 5,9 secunde. Rinaldo Capello (Italia) si Allan McNish (Scotia), in cel de-al doilea prototip Audi, au completat o performanta excelenta a echipei: locul al treilea in clasamentul general si al doilea in cel al clasei LMP1. Gratie celei de-a 20-a victorii consecutive pe care o obtine in categoria LMP1, "regina claselor" pentru prototipurile Le Mans, Audi si-a asigurat, cu doua etape inainte de finalul stagiunii, titlul constructorilor pentru a opta oara la rand. Cele doua prototipuri Audi R10 TDI, care au luat startul din a patra linie a grilei, au oferit spectatorilor un show veritabil. In prima ora a cursei, Marco Werner a venit la standuri pentru o penalizare "stop-and-go", dar a reusit sa ajunga pana pe pozitia a treia. Emanuele Pirro, care a preluat volanul in timpul unei neutralizari, a demonstrat - la repornirea cursei - puterea modelului Audi R10 TDI si a urcat direct pe primul loc. In ultimele 35 de tururi, el a avut o disputa aprinsa cu Romain Dumas (Porsche) si si-a aparat pozitia pana in turul 102 din totalul celor 106 parcurse. Cand Dumas a trecut in frunte, cele doua prototipuri s-au atins usor. Pirro a revenit pe primul loc, dar pentru un scurt interval, fiind redepasit si cedand victoria la "general" pentru aproape sase secunde. Rezultatele de la Detroit 1. Romain Dumas/ Timo Bernhard (Porsche) 106 tururi/ 2h45m36,179s 2. Emanuele Pirro/ Marco Werner (Audi R10 TDI) +5,948s (1o LMP1) 3. Rinaldo Capello/ Allan McNish (Audi R10 TDI) +17,970s (2o LMP1) 4. Andy Wallace/ Butch Leitzinger (Porsche) +22,242s 5. David Brabham/ Stefan Johansson (Acura/Honda) +22,569s 6. Adrian Fernandez/ LuisDiaz (Acura/Honda) +23,887s 7. Chris Dyson/ Guy Smith (Porsche) +41,513s 8. Jamie Bach/ Ben Devlin (Lola-Mazda) +1 tur 9. Sascha Maassen/ Ryan Briscoe (Porsche) +2 tururi 10. Johnny O’Connell/ Jan Magnussen (Corvette) +3 tururi sursa: audi romania
04.09.200767.9KB
succesul rasunator al audi r8 continua. la mai mult de o luna de la lansarea sa in vanzare, r8 s-aSuccesul rasunator al supercar-ului Audi R8 continua. La mai mult de o luna de la lansarea sa in vanzare, R8 s-a vandut in 1500 de exemplare, cererea fiind in continua crestere. Sportiva debutanta, care costa peste 100.000 de euro, a spulberat asteptarile si a reusit sa ameninte serios concurenti de renume precum Porsche 911 sau Aston Martin Vantage. Uzina de la Neckarsulm, unde se produce supercar-ul german, lucreaza deja la capacitate maxima, 20 de exemplare iesind in fiecare zi pe poarta fabricii. Din cauza cererii in continua crestere si a viitoarelor versiuni 4.2 TDI si V10 FSI, Audi va trebui sa se gandeasca la o solutie pentru a mari capacitatea de productie a modelului R8. sursa: automarket.ro
13.02.200840.6KB
audi r8 poze de la standul audi siab 2007audi r8
25.10.200745.5KB
Inainte