Colectia de poze audiforum.3xforum.ro
Total 137 poze.

InapoiInainte

 
pentru prima dată audi a folosit tehnologie în anul 2004 la modelul a8 w12 şi apoi pePentru prima dată constructorul Audi a folosit această tehnologie în anul 2004 la modelul A8 W12 şi apoi pe modelele Audi S6, R8 şi A5/S5 din 2006. În 2007 Audi a devenit primul producător de automobile ce foloseşte tehnologia LED pentru faruri. Acestea asigură lumina corespunzătoare pentru luminile de poziţie (ce au o intensitate mai mica a luminii) cât şi pentru luminile de întâlnire şi cele de drum. Lumina galbenă pentru semnalizare este asigurată şi ea tot de aceasta tehnologie. În total sunt 54 de leduri în fiecare unitate de iluminare. Principalele avantaje sunt că acestea consumă foarte puţin curent, au un voltaj foarte mic, au o lumină asemănătoare cu cea din timpul zilei şi oferă o libertate mare atunci când ne gândim la designul farurilor. Farurile cu halogen au fost înlocuite rapid de cele cu xenon ce au adus noi standarde în iluminarea drumului noaptea. Tehnologia cu xenon a avansat foarte repede şi a adus cu ea noi standarde în iluminarea statică si “cea de după colt”. Acum se speră ca tehnologia LED să menţină acest ritm impus de tehnologia cu xenon. Fiecare unitate este alcătuită din mai multe cipuri şi un circuit electric. Ventilatoare electrice au grija să disipeze căldura acumulată şi să dejivreze farurile iarna. Farurile cu LED sunt opţionale momentan pentru modelul Audi R8. Pe lângă leduri în fiecare unitate mai găsim şi lentile speciale ce proiectează fiecare rază de lumină corect pe şosea. Pe lângă luminile de întâlnire şi de drum mai avem la dispoziţie 24 de leduri pentru lumina de zi, leduri ce sunt poziţionate sub faruri. sursa: informatiiauto.ro
21.01.200811.1KB
noul audi s3: dinamism si placerea de a audi si stil sofisticat - audi a3 detine o pozitie in clasaNoul Audi S3: Dinamism si placerea de a conduce noul audi s3Dinamism, sportivitate si stil sofisticat - Audi A3 detine o pozitie remarcabila in clasa compacta premium. Acum, versiunea de varf a gamei este pregatita pentru lansare, iar noul Audi S3 ofera 265 CP si tractiune integrala quattro permanenta. Gratie performantelor stralucitoare, modelul vizeaza o placere deosebita a condusului, combinata cu versatilitatea de zi cu zi, la fel ca orice model Audi S. Acceleratia, de la 0 la 100 km/h, necesita numai 5,7 secunde, iar aceasta este oprita doar atunci cand se atinge viteza maxima: 250 km/h. Extrem de agresiv, fara limitare de turatie si cu un profil acustic deosebit, motorul de 2.0 litri, supraalimentat, in 4 cilindri, cu injectie directa pe benzina (FSI), se dovedeste a fi rafinat si cu performante inalte. Comparativ cu modelul A3, acest motor este o versiune avansata care a fost supusa unor modificari fundamentale. Noua supraalimentare are turbina marita si rotor compresor ce genereaza o presiune de 1,2 bari - un nivel neobisnuit de ridicat. Modificarea semnificativa a intercoolerului scade temperatura aerului compresat, ceea ce mareste volumul necesar pentru combustie. Prin intermediul cutiei de viteze cu 6 trepte si a tractiunii integrale permanente quattro, puterea este transmisa catre rotile cu jante de 18 toli. Noul sistem de suspensie S sport permite un stil de condus sportiv, combinat cu un nivel ridicat de confort. Potentialul dinamic al masinii sport cu trei usi este vizibil inca de la prima privire. Grila radiatorului, cu o singura rama, este cromata, bara frontala are un spoiler cu prize de aer de dimensiuni apreciabile, iar pragurile laterale au fost restilizate. Contrastante sunt atat difuzorul de culoare gri platinat din bara spate, cat si cele doua tevi de esapament cromate, de forma ovala, specifice gamei S. Oglinzile retrovizoare in nuante de aluminiu si spoilerul de pe acoperis in culoarea caroseriei dau un impact vizual si mai puternic. Interiorul transmite o atmosfera de sportivitate, prin materialele de inalta calitate si maiestria detaliului. Elementele care domina stilul sunt scaunele sport cu sectiuni laterale proeminente, capitonajul tavanului, de culoare neagra, dar disponibil si in nuante argintii, si panoul de bord analogic. Pedalele, manerul schimbatorului de viteze si suflantele sunt in nuante de aluminiu, interiorul are finisaj negru Piano, iar alternativ poate fi in nuante de argintiu sau de gri lemn de mesteacan. Scaunele sunt imbracate intr-o combinatie stofa / piele si, optional, in Alcantara / piele sau complet in piele. In materie de manevrabilitate, Audi S3 detine toate calitatile unei masini sport de inalta performanta. Suspensia sofisticata a modelului A3 - cu cadre inferioare in fata si in spate, brate inferioare triunghiulare in fata si suspensie cu patru brate in spate - a fost imbunatatita considerabil. Arcurile si amortizoarele sunt mai ferme si caroseria este coborata cu 2,5 mm fata de modelul A3 cu suspensie standard. Suspensia mai ferma si caracteristica sportiva a servodirectiei electromecanice transmit dinamism si precizie la cote mai inalte. Jantele de 18 toli, din aliaj si cauciucurile 225/40 asigura o aderenta optima, iar sistemul de frane cu discuri de 17 inch, cu placute sport, ofera o decelerare maxima. Optiunile includ volan imbracat in piele cu partea inferioara a cadrului transformata in element orizontal si - in gama quattro GmbH - scaune rabatabile. In zona infotainment, Audi prezinta o noua generatie de sisteme audio. Pachetul premium este completat de interfata universala pentru telefonul mobil si iPod, precum si de sistemul de boxe Bose. Echiparea standard include aer conditionat automat, sistem de informare a conducatorului auto - cu noua functie de cronometraj - si sistem de alarma antifurt. Lampile fata de ceata si farurile Xenon Plus, cu lumini pentru rulare pe timp de zi, evidentiaza raportul excelent dintre pret si calitate. In Germania, pretul de baza al modelului Audi S3 (265 CP) este de 35.150 euro. Sursa: Auto News
04.08.200729KB
:razz: raliu audi cu masini de epoca:razz:
12.07.200712.6KB
audi rs4
05.07.200734.4KB

 
ei ca sa vezi ca deja o dam in diverse... fii atent aici... :nebun: idei tuning audi a3Ei ca sa vezi ca deja o dam in diverse... fii atent aici... :nebun:
12.07.200736.2KB
poze:) tre sa imi vina stopurile cu leduri(nu cele a3 8l 131pdpoze:) tre sa imi vina stopurile cu leduri(nu cele transparente)
26.06.200840.1KB
noul a4 poze de la standul audi siab 2007noul a4
25.10.200737.5KB
audi a8 poze de la standul audi siab 2007audi a8
25.10.200744.3KB

 
22 may 2007

audi tradition la mille din lumea filmului şi a au format echipajele înscrise de22 May 2007 Audi Tradition la Mille MigliaCelebrităţi din lumea filmului şi a televiziunii au format echipajele înscrise de Audi Tradition în cea de-a 25-a ediţiei a cursei Mille Miglia ce a avut loc în Italia (17-19 mai 2007). De-a lungul celui mai rapid raliu din lume, destinat maşinilor de epocă, Thomas Gottschalk - gazda emisiunii “Wetted dass?” - au format unul din echipaje împreună cu Ralph Weyler, membru în Consiliul Director AUDI AG, director de marketing şi vânzări. Cei doi au folosit un model Wanderer W 25 K, construit în 1937. Într-un automobil de acelaşi fel, actorul Thomas Heinze şi directorul de comunicare Volkswagen, Stephan Grühsem, vor ataca întrecerea cu lungimea de 1.000 mile. În final, Karl-Friedrich Scheufele, fondator şi director general Chopard - sponsor principal Mille Miglia -, şi legenda cursei de la Le Mans, Jacky Ickx, au pilotat cel de-al treilea model Wanderer, care a luat parte la competiţie pentru prima dată. Audi Tradition a avut cinci maşini pe grila de start a întrecerii. Mille Miglia 2007 va fi şi prima apriţie în vremurile actuale pentru DKW Sonderklasse F 91, care a scris propria istorie în raliul italian. DKWÎn 1954, Heinz Meier - originar din Düsseldorf - a dus maşina spre victorie în categoria turismelor cu motor de până la 1.300 centimetri cubi. Atunci, modelul cu trei cilindri - propulsorul avea 900 cmc şi dezvolta 34 cai-putere - a avut o viteză medie de 104,95 km/h. În acelaşi an, automobilul avea să câştige Campionatul European pentru maşini de serie. DKW Monza va bifa cea de-a doua prezenţă la legendara Mille Miglia. Modelul sport DKW a fost lansat pe piaţă în 1956 şi a stabilit cinci recorduri mondiale în categoria maşinilor cu motor de până la 1.100 centimetri cubi, toate în acelaşi an. Trei modele Wanderer W 25 K vor completa lista maşinilor înscrise de Audi Tradition. Aceste modele roadster fascinante datează din anii ’30s şi au primit botezul la ultimele două ediţii Mille Miglia. Cele 1.000 mile ale clasicului traseu fac legătura între Brescia - via Ferrara - şi Roma, după care se revine în oraşul de pornire, aflat în nordul Italiei. Mille Miglia nu are nimic în comun cu percepţia referitoare la raliurile maşinilor de epocă. Cele 375 de echipaje înscrise, care se pot declara norocoase că au fost acceptate la start, au avut la dispoziţie două zile şi o probă specială de noapte - cu durata de aproximativ patru ore - pentru a parcurge aproximativ 1.500 kilometri. Şi atât oamenii, cât şi maşinile sunt puse la grea încercare. Nopţile sunt scurte, pauzele sunt puţine şi distanţate în timp, ritmul este unul ridicat - acestea sunt datele cursei, iar sportivii rulează cu maşini de epocă pentru care luxul - aşa cum îl ştim în prezent - este ceva de neconceput. Wanderer W25K Cele patru inele ale siglei Audi simbolizează mărcile Audi, DKW, Horch şi Wanderer, care au fost unite mai târziu sub numele Auto Union. Auto Union şi NSU, care au fuzionat în 1969, au avut mai multe contribuţii semnificative la dezvoltarea maşinilor. AUDI AG a fost formată din Audi NSU Auto Union AG în 1985. Împreună cu cele două companii tradiţionale Auto Union GmbH şi NSU GmbH, Audi Tradition educă şi prezintă istoria bogată a mărcii Audi. Muzeul Mobil Audi de la Audi Forum Ingolstadt este deschis zilnic, de luni până duminică, între orele 9.00 şi 18.00. Sursa: Porsche Romania/Scorpio
12.07.200719.3KB
vand parfumuri incepand de la 110 lei
0765 336 555     0729 774 668 vand parfumurivand parfumuri originale!!! 75-125ml,preturi incepand de la 110 LEI 0765 336 555 0729 774 668
10.07.200842.9KB
n 1991 audi a dezvoltat o versiune sport a modelelor 80/90, bazata pe platforma b4, aceasta a fostn 1991 Audi a dezvoltat o versiune sport a modelelor 80/90, bazata pe platforma B4, aceasta a fost numita S2. S2 era dotatacu un motor de 2.2l 20-valve turbo, motorul fiind derivat din Quattro modelul ce se folosea si in campionatul mondial de raliuri. O versiune similara se folosea si pe modelul 100 bazat pe platforma B$.Era dotat strandard cu transmisia Qoattro- tractiune integrala, precum si o cutie de viteze initial cu 5 trepte, care apoi a fos tinlocuita cu una cu 6 trepte in 1993. Audi S2 a fost disponibil la lansare doar in versiunea coupe cu 2 usi, dar tarziu in 1993, a fost lansat si un model cu 5 usi break, alaturi de o editie limitata sedan cu 4 usi din care au fost produse numai 306 unitati. Platforma B4- S2 AVANt a fost folosita si intre anii 1993-1995 ca baza pentru dezvoltarea RS4 super -sport wagon. S2 a fost disponibil in prima faza cu un motor de 2,2 l turbo, ce producea 220 cai putere, iar apoi cu puterea crescuta de pana la 230 cp. Atingea 5,8s pana la 100km/hIt will do 0-100 km/h in 5.8 seconds, iar viteza maxima atinsa era de 246km/h. Varianta S"AVANT atingea 242 km/h iat 0-100km/h erau atinsi in 6,1s.
12.07.200720.7KB
o audi r8 o capodopera...
05.07.200736.6KB

 
audi ag si-a continua seria de victorii in cursa de 24 ore de la le mans, in conditii extrem deAUDI AG si-a continua seria impresionanta de victorii in cursa de 24 ore de la Le Mans, desfasurata in conditii extrem de dificile. Frank Biela (Germania), Emanuele Pirro (Italia) si Marco Werner (Germania) au repetat succesul obtinut cu un an inainte, astfel ca Audi sia- trecut in cont cea de-a saptea victorie in clasica intrecere de anduranta. Pentru a doua editie la rand, trofeul suprem a revenit unui prototip Audi R10 TDI. Revolutionarul monopost diesel realizat la Ingolstadt a ramas astfel neinvins la Le Mans. In cea de-a 75-a editie a cursei de 24 ore de la Le Mans, Audi a oferita inca o dovada impresionanta a ceea ce inseamna "Vorsprung durch Technik". Audi R10 TDI a fost cea mai rapida si cea mai fiabila masina din intregul pluton. De la primul si pana la ultimul tur, unul din cele trei prototipuri diesel ale constructorului din Ingolstadt s-a aflat in fruntea cursei. Peste 260.000 de spectatori au asistat la una din cele mai disputate curse de 24 ore din istoria intrecerii de la Le Mans. Schimbarea conditiilor meteo in prima parte a cursei a facut ca prototipul Audi R10 TDI cu numarul de start 3 sa paraseasca competitia, dupa ce Mike Rockenfeller a parasit pista inundata de ploaie - era doar al treilea tur dupa ce preluase volanul de la Lucas Luhr - si a lovit barierele de protectie in virajul Tetre Rouge. Si evolutia impresionanta a tripletei Rinaldo "Dindo" Capello - Tom Kristensen (recordmanul victoriilor de la Le Mans) - Allan McNish s-a incheiat prematur: cei trei au controlat cursa cu un avans categoric pentru mai bine de 16 ore, dar roata stanga a prototipului Audi R10 TDI s-a desprins in cursul diminetii de duminica, la trecerea prin pasajul Indianapolis. Dindo Capello, care si-a sarbatorit a 43-a aniversare in duminica intrecerii, se afla in cockpit si nu a avut nici o sansa de a evita accidentul. Astfel, in ultimele cinci ore si jumatate, toate sperantele au fost puse in masina Audi R10 TDI cu numarul de start 1, care i-a avut in cockpit pe Frank Biela, Emanuele Pirro si Marco Werner. Conditiile au fost extrem de dificile dupa ce ploaia torentiala s-a abatut asupra circuitului in ultima parte a cursei. Cu toate acestea, cei trei piloti renumiti si-au indeplinit misiunea cu bine. Avansul impresionant cu care Marco Werner a terminat in fata masini Peugeot clasata pe locul al doilea a fost de 10 tururi la trecerea liniei de sosire. Dupa cel de-a saptelea triumf la Le Mans - reusit la cea de-a 75-a editia a intrecerii -, Audi a urcat pe locul al treilea in clasamentul all-time. Numai Porsche si Ferrari au castigat mai multe curse la Le Mans, dar nici unul din constructori nu se numara, in prezent, printre adversarii Audi la clasica intrecere de anduranta. "Aceasta este, fara indoiala, cea mai dificila cursa pe care am avu vreodata la Le Mans", a spus Rupert Stadler, presedintele Consiliului Director AUDI AG, la finalul intrecerii. "De aceea, aceasta victorie are o insemnatate si mai mare. Pe pista, am demonstrat inca o data ca avem cea mai buna tehnologie, cei mai valorosi piloti si cea mai performanta echipa. Fiecare persoana din cadrul marcii Audi poate fi mandra de acest succes."
05.07.200717.2KB
aceasta fotografie reprezinta dovada ca audi a6 allroad va avea un frate mai mic. zilele trecute aAceasta fotografie reprezinta dovada ca Audi A6 Allroad va avea un frate mai mic. Zilele trecute a putut fi zarit in Germania un interesant prototip Audi A4 Allroad, care are componentele-cheie ale conceptului Audi Allroad. Se poate observa ca acest prototip are pasaje din plastic si o garda la sol mai mare, doua caradcteristici tipice pentru conceptul Audi Allroad. In ciuda originilor prototipului sedan, care este testat in prezent de inginerii germani, A4 Allroad va fi oferit doar in versiune de caroserie break. Dupa ce noul A4 wagon isi va face debutul public, ne asteptam sa vedem prototipurile A4 Allroad folosind aproape aceleasi trasaturi. Extensiile pasajelor par sa fie integrate in elementele de design ale caroseriei aratand o fluidizare a liniilor exterioare dinspre spoilerul fata spre cel din spate pana la noile plastice aplicate pe aripi. De asemenea, noile praguri completeaza aspectul exterior al acestui prototip, al carui look pare sa se apropie de cel final. sursa:auto.ro
06.12.20077.5KB
-tinta la nivel mondial se situeaza la 950.000 de romania, la 30 audi se situa cu 476 unitati in-Tinta la nivel mondial se situeaza la 950.000 de unitati -In Romania, la 30 septembrie, Audi se situa cu 476 unitati in fata BMW si cu 275 in fata Mercedes -Cresterea este similara cu cea din restul pietelor importante -La SIAB s-au vandut toate masinile expuse, inca din primele 3 zile Audi AG a vandut in primele 9 luni ale acestui an peste 741.300 de automobile, ceea ce reprezinta o crestere de 8,3% fata de perioada similara a anului precedent. Introducerea noului A4 va propulsa vanzarile catre un total de 950.000, din care 45.000 vor fi asigurate doar de noul model. In Romania, importatorul Porsche Romania mizeaza pe aproximativ 1.000 de clienti pentru aceasta masina. La nivel mondial, marca din Ingolstadt a inregistrat recorduri de vanzari in toate pietele de importanta strategica. Astfel, in SUA cresterea pe primele 9 luni a fost de 9,4% (68.479 unitati) iar in China de 26% (76.168 unitati). Situatii similare au fost inregistrate si in Marea Britanie, cea mai mare piata de export pentru Audi, in Spania, Italia, Franta, Rusia si Asia. Producatorul a anuntat, de asemenea, o crestere a vanzarilor de 33,7% in India, unde importul oficial a inceput in ianuarie 2007. In tara de origine, Germania, se asteapta o crestere semnificativa a vanzarilor incepand cu a doua jumatate a lui noiembrie cand va fi disponibil noul model A4. Cota de piata pe care Audi o detine este de 7,8%, in crestere fata de anul precedent. Rezultatele de exceptie se regasesc si in Romania, unde Audi se situeaza la o distanta considerabila inaintea competitorilor Mercedes si BMW (diferenta cumulata fata de principalii competitori este de 751 unitati). Interesul fata de cele 9 exemplare expuse la SIAB confirma acest lucru: toate modele a caror vanzare a fost posibila s-a consumat deja in primele 3 zile, incepand cu Audi Q7 cu dotari Exclusive, in valoare de aproximativ 120.000 de euro. Valoarea totala a modelelor expuse depaseste 800.000 de euro. sursa:masini.ro
16.10.200742.8KB
stil sportiv gamei s de la audi au prezentat un caracter vizual sportiv. aceasta regula i se aplicaStil sportiv discret Modelele gamei S de la Audi au prezentat intotdeauna un caracter vizual sportiv. Aceasta regula i se aplica si lui S8, care duce designul lui A8 catre cea mai dinamica latura a sa de pana acum. Detaliile sale speciale de design il prezinta clar ca un model super-sport in clasa din care face parte. S8 este foarte dinamic ca aspect insa niciodata agresiv. Cele mai evidente diferente fata de restul modelelor se gasesc la partea din fata. Grila fata „single-frame“ beneficiaza de o stilizare cromata si de emblema „S8“ de culoare inchisa. Sub grila, priza de aer centrala este decupata mai generos iar cele doua prize de aer laterale de sub faruri sunt protejate de grile cu o stilizare tip „fagure“. Pe laterale, pe langa jantele de 20 de inch si de discurile de frana uriase, trei detalii atrag atentia asupra potentialului ridicat al motorizarii V10: emblemele de pe aripile fata, manerele usilor cu benzi din aluminiu si carcasele cu look de aluminiu pentru oglinzile retrovizoare. In partea din spate, emblema S8, un spoiler integrat discret in capacul portbagajului si cele patru tevi elipsoidale ale evacuarii completeaza gama de modificari optice pentru top modelul gamei A8. S8 este singurul model din gama limuzinei de lux Audi ce este disponibil in culoarea „perla“ Daytona Grey. sursa:stiriauto
19.07.200773.3KB

 
pentru cei ce nu stiau, nu este o surpriza prea mare, dar mult timp s-a discutat daca se va producePentru cei ce nu stiau, nu este o surpriza prea mare, dar mult timp s-a discutat daca se va produce un astfel de model. Aceasta este cea mai puternica, cea mai capabila, cea mai dorita versiune a lui A3.
07.07.200730.4KB
porsche românia, audi pe va lansa luna viitoare noul audi a4 avant, versiunea break a modelului dePorsche România, reprezentantul Audi pe piaţa, locală va lansa luna viitoare noul Audi A4 Avant, versiunea break a modelului de clasa medie al constructorului german. "Lansarea oficială a modelului va avea loc după jumătatea lunii mai Comenzi pentru noul Audi A4 Avant pot fi deja înregistrate, la momentul actual (mijlocul săptămânii trecute - n.red.) fiind primite 20 de comenzi pentru acest model", a declarat Mihai Halmagianu, director de marcă pentru Audi în cadrul Porsche România. Potrivit oficialilor Porsche România, targetul de vânzări pentru noul Audi A4 Avant este de 50 de unităţi în acest an, în timp ce limuzina Audi A4 va înregistra vânzări de aproximativ 1.000 de unităţi. Preţul de baza pentru Audi A4 Avant este de 25.800 de euro fără TVA, pentru versiunea echipată cu motorul pe benzină de 1,8 litri TFSI cu 160 CP, în timp ce versiunea sedan la aceeaşi echipare şi motorizare are un preţ de 24.100 de euro. Potrivit declaraţiilor anterioare ale lui Mihai Halmagianu, vânzările Audi se vor aprecia în acest an cu 13%, la 2.900 de unităţi, iar preţul mediu al unui automobil din gamă va fi de aproximativ 45.000 de euro, fără TVA, ceea ce ar determina o cifră de afaceri de peste 130 de milioane de euro pentru Audi în România. Reţeaua de distribuţie a Audi este alcătuită în prezent din 14 dealeri, anul acesta fiind programată deschiderea altor şapte locaţii individuale în oraşe precum Galaţi, Constanţa, Bucureşti, Iaşi şi Piteşti. sursa: informatiiauto.ro
22.04.20088.3KB
unui succes legendar a fost o mare provocare de design si tehnologie pentru audi. insa acesteContinuarea unui succes legendar a fost o mare provocare de design si tehnologie pentru Audi. Insa aceste provocari te conduc mai aproape de perfectiune.
09.07.200721.4KB
... idei tuning audi a3...
09.07.200739.4KB

 
audi a prezentat astazin premiera mondiala primele imagini oficiale cu noul model sport rs6 avant.Audi a prezentat astazin premiera mondiala primele imagini oficiale cu noul model sport RS6 Avant. Aceasta masina vine sa completeze gama RS6, model care se constituie drept concurentul principal al modelor BMW M5 si Mercedes E63 AMG. Sub capoata noul RS6 Avant este echipat cu aceelasi motor intalnit si pe varianta sedan. Acest motor are o configuratie V10 si este imprumutat de la marca sport Lamborghini. Cu o cilindree de cinci litri acest motor dezvolta o putere maxima de 580 CP. Momentul motor este de 650 Nm si este disponibil incepand cu o turatie de 1.500 rpm. Pentru a demonstra un echilibru crescut acest cuplu motor ramane la aceeasi valoare pana la turatia de 6.250 rpm. Aceasta motorizare ofera masinii atingerea vitezei maxime de 100 km/h in doar 4.6 secunde, iar 200 de km/h in doar 14.9 secunde. Viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h, insa masina este capabila sa atinga lejer o viteza maxima de 300 km/h. Capacitatea de incarcare a masinii este de asemenea una de top, noul RS6 Avant avand un spatiu pentru bagaje care atinge o valoare maxima de 1.660 litri. Transmisia este integrala de tipul Quattro, cutia de viteze fiind automata cu 6 rapoarte. Trenul de rulare este caracterizat de jante pe 20 inch dar si un sistem de franare cu discuri pe 19 inch. Anvelopele au dimensiunea 275/40 R20. sursa: stiriauto
14.09.200739.4KB
... audi q7 de la hofele design...
13.09.20075.3KB
... idei tuning audi a3...
09.07.200731.7KB
nu mai este un secret pentru nimeni pe pietele germane . de ulei isi gasesc drumul sub capoteleNu mai este un secret pentru nimeni popularitatea diesel-ului pe pietele germane . Majoritatea "arzatorilor" de ulei isi gasesc drumul sub capotele SUV-urilor sau sedanurilor, dar Audi va schimba in curand toate acestea. Sursele noastre au dezvaluit faptul ca Audi lucreaza la o versiune diesel a masinii sale sport. Puterea pentru diesel-ul TT va veni din acelasi 2.0 L TDI pe care il gasim in Audi A4 si Volkswagen Tiguan. Totusi, se spune ca va produce aproximativ 200 CP. Niciun cuvant n-a fost spus despre excursia pe care o va face masina sport. Audi este asteptat sa ia invelisul de pe TT TDI in martie la Salonul Auto de la Geneva. sursa:stiri-auto.ro
04.01.20086.6KB

 
În 2005 audi a lansat modelul a6l exclusiv pentru piaţa o versiune cu ampatament pentru aÎn 2005 Audi a lansat modelul A6L exclusiv pentru piaţa chineză, o versiune cu ampatament mărit, creată pentru a transforma modelul german într-o adevarată limuzina. Insa germanii au transformat aceasta limuzina exclusivista intr-un adevarat centru multimedia, demn sa concureze Maybach-urile. Astfel A6L a primit doua monitoare de 10,2 inch, montate in spatarele scaunelor din fata, controlate cu ajutorul unei console integrate in cotiera banchetei. Tot prin aceasta se pot conecta la display-uri console de jocuri, diferite modele de iPod-uri sau camere digitale. Sistemul mai dispune si de un TV tuner pentru ca pachetul sa fie intreg. Pentru sonorizare toate aceste gadget-uri se bazeaza pe sistemul audio al masinii, capabil de a crea o atmosfera de inalta fidelitate. Aceeasi cotiera din spate primeste si controller-ul sistemului MMI, prin care se pot accesa functiile telefonului sau a sistemului de navigatie, cat si, printre altele, cele ale trenului de rulare, de exemplu. sursa: volkswagen club
03.10.200719.8KB
... audi a6: imagini si informatii oficiale...
13.08.200837.2KB
... noul audi a4, pe scena salonului...
06.10.200731.4KB
... vand parfumuri...
10.07.200850.4KB

 
hmmm,,, :nebun: tuning audi a3Hmmm,,, :nebun:
09.08.200725.6KB
... audi tt clubsport quattro concept 2007...
04.08.200729.2KB
... din propriul audi cu ajutorul iphone...
16.08.200738.9KB
vand o geaca audi s-line, masura l, originala audi model quattro gmbh.este rara pt ca e foartevand o geaca audi s-line, masura L, originala audi model "temjacke"audi quattro gmbh.este rara pt ca e foarte scumpa la audi ..... nou-nouta..materila rezistent la apa...lucrata foarte bine...poza nu e stralucita arata mult mai bine in realitate... pret 150 euro sau 500 ron +transport in tara.... radu brasov 0743/100883
20.09.200745.6KB

 
juriul Juriul publicatiei "Bild am Sonntag" a decernat prestigiosul premiu "Volanul de Aur" noului Audi Q7, desemnand-ul cel mai bun automobil din clasa sa.
09.07.200738.9KB
click pentru a mari imaginea 

audi a6 este disponibil de aproape doi ani. versiunea audi rs6 eraClick pentru a mari imaginea Audi A6 este disponibil de aproape doi ani. Versiunea supersportiva Audi RS6 era asteptata pentru Salonul Auto de la Frankfurt, dar ultimele zvonuri arata ca va trebui sa mai asteptam pana in iunie anul viitor. Pana atunci, viitorul Audi RS6 a fost suprins in Spania in varianta necamuflata. Inca nu se cunosc detalii clare daca acesta este forma finala a designului exterior, dar se stie aproape sigur ca viitorul model RS6 va primi propulsorul V10 de 5.2 litri, prezent pe S6, supraalimentat pentru a avea o putere mai mare. Estimarile facute sugereaza ca viitorul Audi RS6 va dezvolta intre 520 si 550 cai putere. sursa:automarket
09.07.200737.3KB
si georgis in poze de la standul audi siab 2007si georgis in imagine...:)
25.10.200742.7KB
audi a dat primele fotografii oficiale cu audi a3 si a3 sportback facelift, doua masini care vorAudi a dat publicitatii primele fotografii oficiale cu Audi A3 si A3 Sportback facelift, doua masini care vor incerca sa continue in aceasta vara succesul pe care l-a inregistrat acest nume lansat in 1996: peste 1,9 milioane de exemplare vandute in tot acest timp. Va veti chinui serios pentru a remarca schimbarile discrete petrecute la exterior si asta pentru ca Audi, in cel mai pur spirit german, s-a concentrat cu precadere pe ameliorarea componentei tehnice. Pana acolo insa, sa remarcam micile retusuri aduse designului farurilor, capotei si barei de protectie fata, astfel incat ansamblul sa se incadreze cat mai bine in noul curent stilistic lansat odata cu A5 si continuat de A4 sau Q5. In urma acestor modificari, A3 a crescut in lungime cu 2,5 cm pana la 4,24 m; in schimb, fratele sau cu cinci usi, Sportback, a ramas la fel de mare ca si inainte: 4,29 m. Cei mai atenti vor observa si noile clante, precum si oglinzile retrovizoare cu semnalizatoare integrate; totusi, punem pariu ca show-ul va fi furat de blocurile optice cu tehnologie LED pentru lumina de zi, oferite optional. Habitaclul isi va primi clientii cu o consola centrala pe care vor trona o serie de butoane cu design revizuit, dar si cu un instrumentar de bord in care ceasurile au fond negru si ace de culoare rosie. In plus, computerul de bord ii va indica soferului care e treapta optima de viteza pentru viteza cu care se deplaseaza masina, in timp ce sotia acestuia va fi fericita sa afle ca poate cumpara mai multe produse de la mall gratie unui portbagaj care ajunge acum, in cazul lui A3, pana la 1080 de litri (1.100 de litri pentru Sportback) Sa trecem insa la lucruri ceva mai serioase si sa semnalam introducerea in echiparea lui A3/A3 Sportback a noii cutii de viteze cu dublu ambreiaj si sapte trepte de viteza S-Tronic, care va suplimenta serios caracterul sportiv al hatch-ului din Ingolstadt. Tot la ca capitolul dinamica, remarcam prezenta sistemului Magnetic Ride – o bijuterie tehnologica bazata pe magia lichidului magentoreologic care, pana mai ieri, era rezervata numai modelelor de inalta performanta (precum Audi RS4 si TT) – dar si a versiunii S3 Sportback, un model cu cinci usi quattro echipat cu motorul 2.0 TFSI de 265 CP disponibil in trecut doar pe A3 cu trei usi. Apropo de motoare, modelul compact Audi pune in continuare la dispozitie o groaza de propulsoare – sase pe benzina si trei diesel –, distractia incepand cu cel pe benzina de 1,6 litri si 102 CP. In acest sector il urmeaza, in ordinea crescatoare a performantelor, 1.4 TSFI de 125 CP (ce-l inlocuieste pe 1.6 FSI de 115 CP), 1.8 TFSI de 160 CP (sosit in locul lui 2.0 FSI de 150 CP), 2.0 TFSI de 200 CP, 3,2 FSI de 250 CP si, evident, 2.0 TFSI de 265 CP de pe S3/S3 Sportback. De partea cealalta, gama diesel il va avea in continuare in postul de entry-level pe 1.9 TDi de 105 CP, deasupra lui urmand a se situa 2.0 TDI in doua trepte de putere – 140 si 170 CP. Cu exceptia celor mai slabe agregate pe benzina si motorina, cuplate standard la cutii de viteza manuale cu cinci trepte, si a top modelului A3 3.2 (dotat cu noua transmisie S Tronic cu sapte trepte si dublu ambreiaj), toate celelate fac echipa cu o transmisie manuala cu sase trepte, un motiv in plus pentru a “scoate” untul din hatch-ul Audi. Asigurati-va insa ca veti avea la dispozitie binisor peste 20.350 de euro, pret ce va fi cerut pe cel mai ieftin A3 facelift incepand cu aceasta vara. sursa: auto.ro
02.05.200832KB

 
... idei tuning audi a3...
09.07.200726.3KB
si inca una :limba: audi a4 b5si inca una :limba:
11.07.200739.5KB
audi un nou standard. modelele audi tt coupe 2.0 tdi quattro şi tt roadster 2.0 tdi quattroAudi stabileşte un nou standard. Modelele Audi TT Coupe 2.0 TDI quattro şi TT Roadster 2.0 TDI quattro sunt primele vehicule sportive de serie propulsate de motoare diesel. Propulsorul diesel de doi litri, cu patru cilindri dezvoltă 170 CP şi 350 Nm. În ciuda acestor performanţe, TDI-ul ce motorizează modelul Audi TT Coupe are nevoie de doar 5,3 litri/100 km - un consum fără egal în segmentul maşinilor sportive. De la prima apariţie, în 1989, motoarele TDI ale brandului cu patru cercuri a stabilit noi standarde în industria auto. Astăzi, aceste propulsoare, mai puternice şi mai rafinate ca niciodată, dar în acelaşi timp foarte eficiente reprezintă o nouă alternativă în ceea ce priveşte sportivitatea. Succesul modelului Audi R10 TDI din motorsport, în cadrul competiţiilor Le Mans şi American Le Mans a confirmat potenţialul acestei tehnologii. Versiunile de serie a motoarelor diesel Audi sunt de asemenea foarte performante. Audi TT Coupe quattro cu noul motor 2.0 TDI accelerează de la 0-100 km/h în 7,5 secunde, având viteza maximă de 226 km/h. Audi TT Roadster, de asemenea cu tracţiune integrală quattro, are nevoie de 2 zecimi în plus pentru acelaşi sprint, iar viteza maximă este de 223 km/h. Greutatea scăzută a modelelor Audi TT este un factor cheie pentru atingerea acestor performanţe impresionante. Coupe-ul TDI are o greutate de doar 1,370 kg, iar varianta Roadster, cu numeroasele sale ranforsări şi sisteme de siguranţă specifice acestei clase de vehicule, cântăreşte 1.415 kg. Noile sportive diesel de Audi, TT Coupe 2.0 TDI quattro şi TT Roadster 2.0 TDI quattro vor fi disponibile pe piaţă în cel de-al doilea trimestru, preţurile începând de la 34.850, respectiv 35.900 euro (preţuri valabile în Germania). sursa: informatiiauto.ro
12.05.200832.8KB
... audi a prezentat noul s4...
18.10.200837.3KB
InapoiInainte