Colectia de poze audiforum.3xforum.ro
Total 137 poze.

InapoiInainte

 
audi deschide noi a4 este berlina sportiva care duce audi intr-o noua dimensiune a acestei claseAudi deschide noi orizonturi. A4 este berlina sportiva care duce Audi intr-o noua dimensiune a acestei clase medii, prin prezenta superba pe drum. Motorizarile noului model, atat TDI cat si cu aprindere prin scanteie - ambele cazuri cu injectie directa de carburant - combina puterea cu eficienta maxima. Trenul de rulare dinamic si utilizarea a numeroase tehnologii importate direct de la clasele superioare confirma din nou ca Audi este lider in domeniul know-how-ului tehnologic. Noul Audi reprezinta un nou mod de a conduce, spune constructorul. Va fi disponibil la vanzare la finalul lunii noiembrie 2007 la un pret de baza de 26.000 euro in Germania. Noul A4 abordeaza un design sportiv si un caracter progresiv: linii exterioare dinamice care transmit perfectiunea tehnica atinsa de constructorul german. Cu o lungime totala de 4.7 metri, berlina are o prezenta impunatoare pe drum si ofera pasagerilor spatiu amplu si iluminare naturala fara cusur. Calitatea fabricatiei este specifica Audi: fara compromisuri. Comenzile sunt dublate de sistemele de asistare inovative si sistemele multimedia. In zona de securitate, marca cu patru cercuri impune noi standarde: actiunea coordonata a airbagurilor si a limitatoarelor de forta in centurile de sigurnata protejeaza pasagerii eficient. Comparat cu modelul precedent, A4 are proportii noi, mai sportive. Consola fata a fost scurtata drastic; capota si ampatamentul sunt mai mari ca pana acum. In zona tehnica, diferentialul a schimbat locul cu ambreiajul (sau convertorul de cuplu), facand posibila mutarea puntii fata cu 154 mm. Aceasta solutie inovativa asigura o distributie ideala a maselor pe cele doua punti. Noul Audi A4 este cea mai sportiva berlina in segmentul mediu: agila, usoara si foarte manevrabila. Suspensia dinamica este total noua, majoritatea componentelor fiind fabricate din aluminiu, asa cum obisnuieste Audi. Rezultatele sunt impresionante: comportament dinamic impresionant si precizie fara efort. Noi optiuni high-tech fac experienta la volanul lui A4 si mai fascinanta: Audi drive ajusteaza caracteristicile motorului, cutiei de viteze automata, directiei si suspensiei dinamice pentru a se potrivi cu preferintele celui de la volan in orice moment. Audi dynamic steering variaza raportul in functie de viteza masinii si tine A4-ul stabil chiar si cand se conduce la limita, facand modificari mici si aproape instantanee ale unghiului de virare. Sistemul de control al suspensiei variaza setarile amortizoarelor hidraulice independent pentru a combina stilul sportiv cu maximum de siguranta. Noul Audi A4 este lansat cu cinci motorizari, gama de putere variind de la 105 kW (143 CP) pana la 195 kW (265 CP). Motorul pe benzina cu patru cilindri este, ca si dieselurile, turboalimentat, si ambele tipuri de motoare folosesc injectia directa de combustibil. Toate motoarele ofera putere si transforma condusul in placere datorita eficientei si consumului scazut de carburant. Sunt disponibile mai multe variante de transmisie: o cutie manuala cu sase trepte, transmisia automata tiptronic, transmisia cu variatie continua multitronic iar puterea se poate transfera catre puntea fata sau catre toate rotile prin intermediul sistemului quattro care a fost imbunatatit pentru a livra performanta si mai dinamica. sursa:audi romania
04.09.200722.3KB
in martie 1980, un coupé sport cu tractiune integrala a facut furori la standul audi de la salonulIn martie 1980, un Coupé sport cu tractiune integrala a facut furori la standul Audi de la salonul automobilistic de la Geneva. Pentru prima data, prin Audi quattro, a aparut in oferta un automobil cu performante inalte si tractiune integrala. Pana atunci, acest concept de propulsie isi gasise utilizarea numai la autocamioane si la masinile de teren. Tractiunea integrala permanenta a lui Audi quattro i-a adus succese in motosport pe plan mondial si a fost asimilata rand pe rand de toata paleta modelelor Audi.
11.07.200733.8KB
vand inscriptii originale audi sunt incluse taxele de 0729 774 668 vand inscriptii originale s-linevand inscriptii originale audi s-line/s3,4,6,8 /rs4,6/quattro nu sunt incluse taxele de curierat! tel: 0729 774 668
12.09.20079.7KB
american musle cars... :rotfl: audi 200American Musle Cars... :rotfl:
05.07.20076.2KB

 
vrea sa maodific cate ceva la masinutza mea...nu ceva sau iesit din comun.ceva de genul ce vedti inSalutare,,,As vrea sa maodific cate ceva la masinutza mea...Nu ceva extravagant sau iesit din comun.Ceva de genul ce vedti in poze.Fustele in culoarea caroseriei,niste jante noi si evantual folie pe geamuri,,,Alte idei? :rolleyes:
27.11.200753.8KB
... cum va arata noul audi a4...
02.08.200727.4KB
superb audi 200Superb
05.07.200730.5KB
filmuletul de prezentare a audi r8 v12 tdi a fost dezvaluit pe internet inainte de debutul oficialFilmuletul de prezentare a prototipului Audi R8 V12 TDI a fost dezvaluit pe Internet inainte de debutul oficial programat sa aiba loc pe 13 ianuarie, la Salonul Auto de la Detroit. Audi R8 V12 TDI va avea 500 de cai-putere, 1.000 Nm de cuplu si un consum mediu estimat de constructor de invidiat, de 10 l/ 100 km. Datorita acestor cifre, conceptul R8 V12 TDI accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 4,2 secunde si atinge o viteza de peste 300 km/h. sursa: auto.ro
11.01.20087.8KB

 
... audi a3...
04.08.200732.2KB
versiunea sportiva a noului sedan de clasa medie audi a intrat in faza finala a pe masura ceVersiunea sportiva a noului sedan de clasa medie Audi a intrat in faza finala a pregatitilor, pe masura ce momentul debutului – ce se va consuma in septembrie la Paris – se apropie vertiginos. S4 a fost recent surprins in timpul unei sesiuni de teste, iar caroseria lipsita de hidoasele camuflaje ne-a dovedit ca, si de aceasta data, dinamica si rafinamentul vor alcatui o echipa de vis. Pe strazi il veti recunoaste imediat gratie setului de roti cu jante personalizate de mari dimensiuni, esapamentului cu patru evacuari, spoilerului frontal cu prize de aer marite si gardei la sol de dimensiuni mai mici. Daca veti avea ocazia sa calatoriti intr-un asemenea sedan (sau combi, fiindca va exista si un S4 Avant), atunci orice apasare a pedalei de acceleratie va va reaminti ca nu va aflati intr-un A4 obisnuit, chiar daca de sub capota a disparut V8-ul de 4,2 litri. In schimb, locul lui va fi luat de un nou agregat V6 de trei litri cilindree care, cu ajutorul unui compresor mecanic, va trimite catre toate cele patru roti o putere apropiata vechiului model – 350 CP. Motorul nu numai ca va permite masinii acceleratii foarte rapide – 0-100 km/h se va consuma in cam sase secunde –, dar, fiind mai usor si plasat mai inspre habitaclu, ii va conferi acesteia o dinamica mult mai apropiata de eternul rival, BMW Serie 3. Ramaneti pe “frecventele” auto.ro pentru mai multe amanunte oferite chiar de la locul prezentarii oficiale, Paris 2008. sursa: auto.ro
23.06.200825.2KB
... poze de la standul audi siab 2007...
25.10.200738.9KB
no coment!!!
 :hi: audi 200NO COMENT!!! :hi:
05.07.200742.8KB

 
... audi tt clubsport quattro concept 2007...
04.08.200725.7KB
la initiativa apartine companiei de machete auto herpa, german de caroserii indikar a fost ales saLa initiativa apartine companiei producatoare de machete auto Herpa, constructorul german de caroserii IndiKar a fost ales sa se ocupe de renasterea miticului Trabant, celebra masina produsa in fosta RDG. Dupa ce anul trecut, la Frankfurt, a fost expusa o macheta la scara 1:10, este foarte posibil ca la editia 2009 a show-ului auto german sa fie prezentat un prototip in marime naturala. Macheta expusa in septembrie 2007 a starnit rumoare in randul fanilor nostalgici ai lui "Trabi", ceea ce i-a determinat pe cei de la Herpa sa se gandeasca la productia de serie. Botezat "Noul Trabi", concept-car-ul aratat la Frankfurt anul trecut era un hatchback cu cinci usi, cu o caroserie bleu si plafon de culoare alba. Dupa cum informeaza revista Auto Motor und Sport, versiunea de serie va trebui sa se supuna standardelor europene de emisii si securitate, iar interiorul ar trebui sa aiba un design retro, asemenea modelelor Mini, Fiat 500 sau VW Beetle. IndiKar isi are cartierul general la Wilkau-Haslau, in apropiere de orasul Zwickau, unde peste trei milioane de Trabanturi au fost construite intre 1957 si 1991. In prezent, compania produce vehicule blindate, prototipuri pentru marii constructori si componente pentru masini.
30.01.20084.9KB
audi s5 poze de la standul audi siab 2007audi s5
25.10.200740.1KB
... poze de la standul audi siab 2007...
25.10.200747.2KB

 
vand o bara de audi a4 model 2005 + suport numar pe metalizat cu efect de perla euro
stare foartevand o bara de audi a4 model 2005 + suport numar +spalatoare pe far.. negru metalizat cu efect de perla "phantomschwarz" 300 euro stare foarte buna radu brasov 0743/100883
13.09.200747.3KB
... idei tuning audi a3...
09.07.200714.1KB
... audi a3 si s3 facelift...
02.05.200832.4KB
pe langa faptul ca arata rapitor de frumos, a5-ul va avea sub capota si niste motorizari de top - unPe langa faptul ca arata rapitor de frumos, A5-ul va avea sub capota si niste motorizari de top - un V6 TDI de 3.0 litri, un V8 FSI si un V6 FSI de 3.2 litri. Toate modelele in afara de echiparea de baza vor avea tractiune quattro. Audi va pune la dispozitie si o cutie manuala in 6 viteze, multitronicul CVT sau cutia de viteze cu dublu ambreiaj S-tonic. sursa:drive-test
09.07.200721.6KB

 
... masina auto union type c cu pedale...
16.08.200733.5KB
vand o geaca audi s-line, masura l, originala audi model quattro rezistent la foarte 150 euro sauvand o geaca audi s-line, masura L, originala audi model "temjacke"audi quattro gmbh. nou-nouta..materila rezistent la apa...lucrata foarte bine... pret 150 euro sau 500 ron +transport in tara.... radu brasov 0743/100883
20.09.200745.6KB
confort si dinamism la cel mai inalt nivel a8Confort si dinamism la cel mai inalt nivel
09.07.200720.9KB
zvonurile despre o posibila varianta a r8 sunt din ce in ce mai aproape de a deveni realitate. unZvonurile despre o posibila varianta decapotabila a supercar-ului R8 sunt din ce in ce mai aproape de a deveni realitate. Un site britanic care se afla in stranse legaturi cu echipa oficiala de design a celor de la Audi a prezentat o prima schita a viitorului R8 Spider. Acesta va veni echipat cu un acoperis detasabil de tip Targa si nu va folosi unul hard-top care ar fi necesitat mai multe modificari ale caroseriei si ar fi fost mult mai greu. In spatele scaunelor vor exista doua prize de aer care vor ajuta la ventilatia motorului pozitionat in spatele masinii. In portiere vor fi inserate inca doua prize de aer mult mai mici insa in comparatie cu cele ale modelului actual. Varianta decapotabila a lui R8 este asteptata sa debuteze in 2009, urmand sa fie echipata cu acelasi motor regasit pe modelul RS4: un V8 de 4.2 litri si 420 cai putere. Este posibil ca R8 Spider sa primeasca si un motor V10 de peste 500 de cai putere imprumutat de la LAmborghini Gallardo si poate un TDI care sa promoveze succesul obtinut de bolidul de curse R10. Sursa: AutoMarket
04.08.20078.3KB

 
progres prin tehnologie este un tel cinstit si ambitios, pe care audi reuseste sa il atinga din ceProgres prin tehnologie este un tel cinstit si ambitios, pe care Audi reuseste sa il atinga din ce in ce mai des. Este si exemplul modelului A5, un coupe impresionant ca forma si potenta. Creatorul sau, designerul italian Walted de’Silva declara ca A5 este cea mai frumoasa masina la care a lucrat pana in prezent, iar italianul este unul dintre „batranii” design-ului auto. Pentru ca A5 este un GT de clasa, bineinteles ca a beneficiat de o lansare pe masura. Locul cu pricina a fost malul lacului Tei din Capitala. Proiectiile dinaintea aparitiei masinii au spus, pe scurt, povestea Audi. A5 are, astfel, inaintasi de marca in industria auto – prima masina cu motor central, sitemul quatro sau frame-ul din aluminiu – si este contemporan cu esenta sportivitatii Audi, R8-ul. Pe de alta parte, A5 este un raspuns la ofensiva continua a rivalilor de la BMW si Mercedes pe zona Coupe/sport. Cu o intreaga armata de motorizari diesel si pe benzina, al caror decan este V8-ul FSI folosit si de R8, Coupe-ul ofera agilitate si siguranta soferilor cu destula „dare de mana”. Daca cineva este interesat sa cuantifice aspectul A5-ului intr-o expresie, probabil ca cea mai reusita ar fi chiar desccrierea lui de’Silva: „o sculptura, cateva linii, dar fine si prese”. Dincolo de cuvinte, A5 este un model elegant si sportiv, care place ochiului. Un argument in acest sens sunt cele 15 exemplare vandute „din catalog”, inainte ca masinia sa fi ajuns in showroom. Aproape jumatate dintre acestea sunt supersportive S5.
04.07.200721.9KB
ce parere aveti de acest a3 1,8 :uimit: un nou venit in familieCe parere aveti de acest A3 1,8 T...Superb... :uimit:
09.08.200748KB
când am raportat prima dată că audi în maratonul nu ne-am îndoit nici o clipă căCând am raportat prima dată că Audi porneşte în maratonul eficienţei nu ne-am îndoit nici o clipă că germanii nu îşi vor atinge scopul. Toate cele 11 modele A4 au parcurs circuitul de 1.650 km din Basel până la Viena cu un singur plin de rezervor. Dintre toate vehiculele cel mai performant a obţinut un consum mediu de 3.32 litri/km (cu 80 g CO/km), iar ultimul clasat a avut un consum mediu de 3.50 l/km ambele rezultate depăşind cu mult norma aşteptată de 4.1 litri. După un timp total de conducere cea durat 22 de ore, cu o viteză medie cuprinsă între 73 şi 80 km/h, în mod surprinzător echipa câştigătoare a avut o viteză medie mai mare decât a celorlalţi concurenţi - 81.4 km/h. Cu restul de combustibil rămas în rezervor s-ar mai fi putut parcurge o distanţă de încă 2000 km sau s-ar fi putut ţine deschis aerul condiţionat. Modelul Audi A4 cu noul motor TDI de 2 litri ce dezvoltă 120 CP oferă condiţii ideale pentru un condus economic: un consum mediu de 5.1 litri/100 km şi emisii de CO2 de numai 134 g/km, la acest nivel de eficienţă Audi continuând să păstreze calităţile dinamice şi performanţele caracteristice mărcii, ce au fost demonstrate din plin în timpul maratonului eficienţei. sursa: informatiiauto.ro
26.07.200811.2KB
inele cromate tablou de bord tuning audi a3Inele cromate tablou de bord
09.08.200728.7KB

 
... audi a6l – cinema pe roti...
03.10.200729.6KB
german nu a dorit sa se implice foarte mult in updatarea exterioara a lui a6, chiar daca bmw siConstructorul german nu a dorit sa se implice foarte mult in updatarea exterioara a lui A6, chiar daca BMW si Mercedes sunt foarte aproape de a-si lansa noile modele de clasa mare. Dovada o primim cu ocazia acestor fotografii eliberate cu doua luni inainte de debutul oficial la Salonul Auto de la Paris, ce ne prezinta un A6 cu cateva retusuri minore la nivelul calandrului, barelor de protectie, prizelor de aer si farurilor de ceata. Pe dedesubt insa, lucrurile sunt ceva mai complexe... Inainte de a trece la lucruri ceva mai serioase, mai mentionam faptul ca Audi a ameliorat si performantele blocurilor optice frontale, astfel incat cei care vor opta pentru dotarea de top vor primi faruri cu xenon si faruri de ceata cu tehnologie LED mai bune. In plus, sistemele de lumini adaptive si cele de asistenta la schimbarea automata a fazelor au fost de asemenea revizuite. Clientii lui A6 vor avea la dispozitie o paleta de culori pentru exterior mai bogata cu cinci nuante, insa noi credem ca interiorul are de data aceasta prim-planul cu noua centrala de comanda MMI, noua finisare sportiva cu insertii cromate si tapiteria din piele Valcona, oferita optional. Bineinteles, pentru cei mai pretentiosi va exista si un pachet S-line, ce va impopotona masina cu jante de 18 inch si ii va reduce garda la sol cu 30 mm. Constructorul din Ingolstadt si-a concentrat insa cea mai mare parte din eforturi pe revizuirea gamei de motoare, care avea nevoie de membri cel putin la fel de puternici ca inainte, dar considerabil mai ecologici. In final, per ansamblul paletei, s-a obtinut o economie medie de combustibil de circa 15%, gratie micilor amanunte care, in final, au ajuns sa conteze: locul alternatorului obisnuit a fost luat de unul care regenereaza energia electrica, garda la sol a fost micsorata pentru a reduce rezistenta la inaintare, iar sistemul de variere a timpilor supapelor de admisie a eficientizat “munca” motorului. Sectorul agregatelor pe benzina debuteaza cu un doi litri TFSI de 170 CP, urmat de doua versiuni ale unui nou V6 de 2,8 litri, capabile de 190 CP, respectiv 220 CP. Mult-laudatul V6 TFSI de trei litri cilindree propune 290 CP si un consum mediu de numai 9,5 litri/100 km, fiind in stare totodata sa duca masina pana la 100 km/h in numai 5,9 secunde; totusi, daca acceleratiile si concertul unui motor V8 este tot ce conteaza, venerabilul 4.2 FSI de 350 CP va sta oricand la dispozitie. De partea cealalta, balul dedicat inventiei lui Rudolph Diesel este deschis de noul motor de doi litri common-rail, ce propune doua verisuni de putere: 140 si 170 CP. Deasupra sa se vor pozitiona, in ordine crescatoare, V6-le de 2,7 litri, 190 CP si 380 Nm si cel de trei litri, 240 CP si 450 Nm. Bineinteles, sistemul de tractiune integrala quattro va fi prezent sa completeze existenta agregatelor din zonele superioare de performanta, in timp ce trenul de rulare va raspune mai bine cerintelor unui condus sportiv gratie noilor amortizoare fata, cu diametru marit, si noilor setari ale suspensiei. Daca toate acestea v-au convins sa faceti o vizita la un showroom Audi, nu ne mai ramanem decat sa va informam ca aceasta poate fi facuta incepand cu luna octombrie a acestui an, moment in care ar fi bine sa va asigurati ca dispuneti de cel putin 34.200 de euro (pretul de baza al unui A6 2.0 TFSI sedan). sursa: informatiiauto.ro
13.08.200835.2KB
:dinti:  nice... idei tuning audi a3:dinti: nice...
12.07.200718.6KB
poze:) a3 8l 131pdpoze:)
26.06.200846.4KB

 
... poze de la standul audi siab 2007...
25.10.200741.3KB
de la ingolstadt promite ca viitorul audi a7 va stabili noi standarde de eleganta si calitate inConstructorul de la Ingolstadt promite ca viitorul Audi A7 va stabili noi standarde de performanta, eleganta si calitate in segmentul premium atunci. Noul model va fi lansat pe piata in iunie 2010 ca parte dintr-un program ambitios al nemtilor de noi modele care ar trebui sa sporeasca vanzarile companiei cu 50 % in urmatorii sapte ani. In ultima vreme au aparut tot felul de randari si informatii despre noul A7, atat de multe incat, in clipa in care va fi dezvaluit oficial, mai mult ca sigur ca vom sti totul sau aproape totul despre masina. Pentru asta, vinovati sunt in primul rand cei de la Audi, carora le-a scapat documente importante, cum ar fi cel legat de ofensiva productiei de noi motoare pana 2010 si cel cu programul de innoire a gamei de modele, de la cele 23 existente in momentul de fata, la 40 pana in 2015. Acum, un nou document a transpirat dinspre Ingolstadt si a ajuns pe mana ziaristilor de la revista americana Autoweek, care au publicat noi detalii despre viitorul model coupe cu 4 usi pe care il pregatesc cei de la Audi. Nemtii vor produce atat o versiune A7 hard-top, cat si una soft-top, care vor face din Audi prima marca premium care realizeaza o decapotabila moderna absolut noua. Variantele coupe si cabrio vor fi urmate de doua modele superperformante S7, una dintre acestea urmand sa fie propulsata de o versiune upgradata a motorului biturbo V10 de 5,2 litri de pe RS6, care va dezvolta, se pare, in jur de 600 CP si va avea un nou diferential. Viitorul Audi A7 va fi oferit cu doua motorizari cu injectie directa, unul normal aspirat de 2,8 litri si 204 CP si unul supraalimentat de 2,0 litri si 300 CP - acelasi care se va regasi si pe Audi A6 facelift si noul S4. Varful de gama, V8 4,0 litri / 394 CP, va fi lansat in noiembrie 2010. De asemenea, Audi dezvolta un nou sistem hibrid, care va propulsa mai intai noul Q5, iar mai tarziu, conform celor de la Autoweek, se va regasi si pe A7. sursa:auto.ro
16.06.200842.6KB
audi a6 poze de la standul audi siab 2007audi a6
25.10.200738.5KB
... audi tt clubsport quattro concept 2007...
04.08.200733.4KB

 
vali, nush de ce dar am senzatia ca asta a devenit sectiunea ta preferata si te inteleg perfect 
 ;)Vali, nush de ce dar am senzatia ca asta a devenit sectiunea ta preferata si te inteleg perfect ;)
12.07.20074.1KB
practic aceasta limuzina este Practic aceasta limuzina este "bunicul" lui s6 :D
05.07.200731KB
audi a anuntat in mod neoficial faptul ca va aduce pachetul s-line in statele unite. pachetul s-lineAudi a anuntat in mod neoficial faptul ca va aduce pachetul S-Line in Statele Unite. Pachetul S-Line ii da lui A4 un modest plus in performanta. "Clientii din Statele Unite nu vor fi luati prin surprindere atunci cand noul A4 va aparea", a declarat purtatorul de cuvant Audi din America, Christian Bokich. "Vom oferi cate ceva, daca nu tot pachetul S-Line. Inca finalizam linia A4 2009 pentru piata din Statele Unite" In Europa, pachetul S-Line contine suspensii Quattro GmbH, roti de 18 inci, scaune sport, toate pentru pretul de 3 000 de dolari. sursa: stiri-auto.ro
08.01.20088.3KB
audi tt clubsport quattro este bazat pe modelul de serie aspectului sau, tt clubsport pare scosAudi TT Clubsport Quattro este bazat pe modelul de serie TT.Datorita aspectului sau, TT Clubsport pare scos dintr-un salon de tunning.Propulsia este asigurata de un agregat de 2.0 litri TFSI care transmite puterea tuturor celor 4 roti (pe 20 inch) prin intermediul transmisiei integrale. Audi a pregatit o serie limitata de productie. Pretul sau nu este cunoscut inca. sursa:volkswagen-club
04.08.200735.7KB
InapoiInainte