audiforum
forum dedicat posesorilor si fanilor marcii
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
audiforum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AUDIFORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: iris22
 | Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 32 - 63 ani |
|
mmihai82
Administrator
 Din: focsani
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 199
|
|
Audi aduce la start un nou automobil sportiv. La începutul verii, Audi TTS, modelul de top din seria TT, va ajunge la dealeri.
Motorul de mare putere de doi litri TFSI dezvoltă 200 kW (272 CP). Cu această forţă înmagazinată, TTS Coupé accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,2 secunde şi atinge o viteză maximă limitată electronic de 250 de km/h. Audi TTS este disponibil în varianta 2+2, Coupé sau Roadster.
Prin modelul TTS, care se adresează clientelei deosebit de tinere şi dinamice, marca celor patru inele atinge noul nivel de progres prin tehnică. În motorul TFSI pentru TTS sunt reunite în mod ideal cele două tehnologii Audi, injecţia directă de combustibil şi sistemul de supraalimentare. Motorul compact şi uşor cu patru cilindri se impune nu numai datorită puterii sale de 200 kW (272 CP), ci şi printr-un cuplu motor maxim de 350 Nm, atins constant la turaţii între 2.500 rpm şi 5.000 rpm.
Pentru montarea motorului de doi litri pe modelul TTS, acesta a fost modificat şi îmbunătăţit faţă de varianta de bază. Datorită eficienţei sale ridicate, motorul TFSI pentru varianta Coupé are, în combinaţie cu transmisia manuală cu şase trepte, un consum mediu de numai 8,0 litri de carburant la 100 km, iar în varianta Roadster consumul este de 8,2 litri la 100 km. Cu sistemul de dublu ambreiaj opţional S tronic, aceste valori scad cu 0,1 litri, respectiv 0,2 litri la 100 km.
Transmisia S tronic, care acţionează cu un dublu ambreiaj, schimbă foarte repede treptele de viteză la turaţii ridicate; la modelele Coupé şi Roadster, aceasta reuşeşte să reducă timpul de acceleraţie de la zero la 100 km/h cu două zecimi de secundă. Sistemul de tracţiune permanentă quattro oferit ca dotare standard transmite puterea către roţi, fără pierderi. Astfel, modelul TTS poate accelera mai mult şi mai rapid decât rivalii săi. Inima sistemului, ambreiajul hidraulic lamelar, acţionează acum mult mai rapid, datorită noului sistem de presiune.
Modelul TTS este dotat standard cu o nouă componentă hightech – sistemul de suspensie adaptivă Audi magnetic ride. Şoferul poate alege între două variante. În modul de funcţionare normal, Audi TTS are stabilitate şi confort, iar în modul sportiv, potenţialul ridicat al şasiului sport care coboară caroseria cu 10 milimetri este tradus într-un stil de conducere dinamic şi fără compromisuri. Puntea faţă este fabricată în mare parte din aluminiu, direcţia asistată electromecanic acţionează pentru reglaje fine şi contribuie din plin la reducerea consumului de carburant prin tehnica sa eficientă. Sistemul de frânare deosebit de eficient este dotat cu discuri de 17 inch şi opreşte automobilul sport în siguranţă.
Valori de consum şi emisii: Audi TTS Coupé 2.0 TFSI Consum în regim mixt 8,0 litri la 100 km, emisii de CO2 în regim mixt de 191 g/km Audi TTS Coupé 2.0 TFSI S Tronic Consum în regim mixt 7,9 litri la 100 km, emisii de CO2 în regim mixt de 188 g/km Audi TTS Roadster 2.0 TFSI Consum în regim mixt 8,2 litri la 100 km, emisii de CO2 în regim mixt de 194 g/km Audi TTS Roadster 2.0 TFSI S Tronic Consum în regim mixt 8,0 litri la 100 km, emisii de CO2 în regim mixt de 190 g/km
_______________________________________ audi a4 1.9tdi resoftat 180cp
|
|
pus acum 16 ani |
|