audiforum
forum dedicat posesorilor si fanilor marcii
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
audiforum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AUDIFORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Diana2019 pe Simpatie.ro
 | Femeie 25 ani Vaslui cauta Barbat 28 - 80 ani |
|
mmihai82
Administrator
 Din: focsani
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 199
|
|
Intr-o discutie purtata cu o serie de persoane influente din presa auto internationala, seful de la Audi, Rupert Stadler a declarat ca si-a propus ca pana „in 2015 Audi trebuie sa-si depasasca concurentii directi in ceea ce priveste volumele vanzarilor”. Pe poarta uzinelor Audi au iesit in 2006 aproximativ 900 de mii de unitati, iar pana in 2015 vanzarile anuale ale Audi trebuie sa ajunga la 1.5 milioane unitati. Cresterea trebuie sustinuta in primul rand de o diversificare a gamei de produse, iar Audi a comunicat o serie de proiecte noi.
In 2006 brandul premium al grupului Volkswagen si-a anuntat intentia de a aduce pe piata un Q7 mai mic, numit Q5, dar si o noua serie de sportive exclusiviste R8 si, recent, R4. In acelasi scop Audi dezvolta o noua platforma, „modulara” pe care au declarat ca o vor folosi pentru viitoarele masini A4, A6 si inca in faza de proiect/concept coupeul A5.
_______________________________________ audi a4 1.9tdi resoftat 180cp
|
|
pus acum 17 ani |
|
mmihai82
Administrator
 Din: focsani
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 199
|
|
O alta noutate a celor de la Audi este noul A3 care va ajunge pe piata la inceputul lui 2009. Masina abordeaza o imagine mai agresiva decat actualul model si va avea si o versiune cabrio, sustin surse din cadrul companiei. Audi A3 va concura direct cu viitorul Seria 2 anuntat deja de cei de la BMW.
_______________________________________ audi a4 1.9tdi resoftat 180cp
|
|
pus acum 17 ani |
|
mmihai82
Administrator
 Din: focsani
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 199
|
|
Progres prin tehnologie este un tel cinstit si ambitios, pe care Audi reuseste sa il atinga din ce in ce mai des. Este si exemplul modelului A5, un coupe impresionant ca forma si potenta. Creatorul sau, designerul italian Walted de’Silva declara ca A5 este cea mai frumoasa masina la care a lucrat pana in prezent, iar italianul este unul dintre „batranii” design-ului auto.
Pentru ca A5 este un GT de clasa, bineinteles ca a beneficiat de o lansare pe masura. Locul cu pricina a fost malul lacului Tei din Capitala. Proiectiile dinaintea aparitiei masinii au spus, pe scurt, povestea Audi. A5 are, astfel, inaintasi de marca in industria auto – prima masina cu motor central, sitemul quatro sau frame-ul din aluminiu – si este contemporan cu esenta sportivitatii Audi, R8-ul.
Pe de alta parte, A5 este un raspuns la ofensiva continua a rivalilor de la BMW si Mercedes pe zona Coupe/sport. Cu o intreaga armata de motorizari diesel si pe benzina, al caror decan este V8-ul FSI folosit si de R8, Coupe-ul ofera agilitate si siguranta soferilor cu destula „dare de mana”.
Daca cineva este interesat sa cuantifice aspectul A5-ului intr-o expresie, probabil ca cea mai reusita ar fi chiar desccrierea lui de’Silva: „o sculptura, cateva linii, dar fine si prese”. Dincolo de cuvinte, A5 este un model elegant si sportiv, care place ochiului. Un argument in acest sens sunt cele 15 exemplare vandute „din catalog”, inainte ca masinia sa fi ajuns in showroom. Aproape jumatate dintre acestea sunt supersportive S5.
21.9KB
_______________________________________ audi a4 1.9tdi resoftat 180cp
|
|
pus acum 17 ani |
|
mmihai82
Administrator
 Din: focsani
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 199
|
|
AUDI AG si-a continua seria impresionanta de victorii in cursa de 24 ore de la Le Mans, desfasurata in conditii extrem de dificile. Frank Biela (Germania), Emanuele Pirro (Italia) si Marco Werner (Germania) au repetat succesul obtinut cu un an inainte, astfel ca Audi sia- trecut in cont cea de-a saptea victorie in clasica intrecere de anduranta. Pentru a doua editie la rand, trofeul suprem a revenit unui prototip Audi R10 TDI. Revolutionarul monopost diesel realizat la Ingolstadt a ramas astfel neinvins la Le Mans. In cea de-a 75-a editie a cursei de 24 ore de la Le Mans, Audi a oferita inca o dovada impresionanta a ceea ce inseamna "Vorsprung durch Technik". Audi R10 TDI a fost cea mai rapida si cea mai fiabila masina din intregul pluton. De la primul si pana la ultimul tur, unul din cele trei prototipuri diesel ale constructorului din Ingolstadt s-a aflat in fruntea cursei. Peste 260.000 de spectatori au asistat la una din cele mai disputate curse de 24 ore din istoria intrecerii de la Le Mans. Schimbarea conditiilor meteo in prima parte a cursei a facut ca prototipul Audi R10 TDI cu numarul de start 3 sa paraseasca competitia, dupa ce Mike Rockenfeller a parasit pista inundata de ploaie - era doar al treilea tur dupa ce preluase volanul de la Lucas Luhr - si a lovit barierele de protectie in virajul Tetre Rouge. Si evolutia impresionanta a tripletei Rinaldo "Dindo" Capello - Tom Kristensen (recordmanul victoriilor de la Le Mans) - Allan McNish s-a incheiat prematur: cei trei au controlat cursa cu un avans categoric pentru mai bine de 16 ore, dar roata stanga a prototipului Audi R10 TDI s-a desprins in cursul diminetii de duminica, la trecerea prin pasajul Indianapolis. Dindo Capello, care si-a sarbatorit a 43-a aniversare in duminica intrecerii, se afla in cockpit si nu a avut nici o sansa de a evita accidentul. Astfel, in ultimele cinci ore si jumatate, toate sperantele au fost puse in masina Audi R10 TDI cu numarul de start 1, care i-a avut in cockpit pe Frank Biela, Emanuele Pirro si Marco Werner. Conditiile au fost extrem de dificile dupa ce ploaia torentiala s-a abatut asupra circuitului in ultima parte a cursei. Cu toate acestea, cei trei piloti renumiti si-au indeplinit misiunea cu bine. Avansul impresionant cu care Marco Werner a terminat in fata masini Peugeot clasata pe locul al doilea a fost de 10 tururi la trecerea liniei de sosire. Dupa cel de-a saptelea triumf la Le Mans - reusit la cea de-a 75-a editia a intrecerii -, Audi a urcat pe locul al treilea in clasamentul all-time. Numai Porsche si Ferrari au castigat mai multe curse la Le Mans, dar nici unul din constructori nu se numara, in prezent, printre adversarii Audi la clasica intrecere de anduranta. "Aceasta este, fara indoiala, cea mai dificila cursa pe care am avu vreodata la Le Mans", a spus Rupert Stadler, presedintele Consiliului Director AUDI AG, la finalul intrecerii. "De aceea, aceasta victorie are o insemnatate si mai mare. Pe pista, am demonstrat inca o data ca avem cea mai buna tehnologie, cei mai valorosi piloti si cea mai performanta echipa. Fiecare persoana din cadrul marcii Audi poate fi mandra de acest succes."
17.2KB
_______________________________________ audi a4 1.9tdi resoftat 180cp
|
|
pus acum 17 ani |
|